Monday, December 26, 2016

TIARA HAIR MIST by DAYANA ROZA ( DELIVERY JB - SINGAPORE )


RAMBUT BUSUK ?
BAU HAPAK ?
BAU KEPAM  ?
RAMBUT ROSAK  ?

CUBALAH  INIIIII.....






Semburan Pewangi rambut TIARA BY DAYANA ROZA dapat menyuburkan dan melembapkan rambut anda dengan ekstrak Argan Oil + Vitamin E, dimana sahaja anda berada and apa jua aktiviti anda


TIARA BY DAYANA ROZA juga sangat sesuai untuk digunakan dibawah skaf ataupun tudung. Gunakan tanpa was-was kerana ianya tidak mengandungi alkohol.





KANDUNGAN BAHAN

Nano silver, Green tea extract, Aloe vera, vitamin E, Jojoba oil, Argan oil & RO water




KEBAIKKAN


NANO SILVER

Nano Silver dapat menggalakkan rambut yang sihat dan berkilat. Nano Silver di ketahui dapat memberikan efek anti-bakteria dan anti-kulat yang dapat membasmi pengularan bakteria di rambut.

EKSTRAK TEH HIJAU

Teh hijau di kenali sebagai entiti yang dapat membendung rambur gugur. Anti oksida di dalam teh hijau adalah polyphenols adalah baik untuk rambut yang sihat. Anti-oksida dapat melindungi sel rosak.

ALOE VERA

Selain untuk mengekalkan kesihatan rambut, ekstrak Aloe Vera dapat membantu rambut anda dari keguguran. Isi kandungan yang terdapat di dalam Aloe Vera dapat melembapkan rambut, mengembalikan pH asli pada permukaan kulit kepala dan secara tidak langsung mengurangkan kegatalan dan kelemumur.

MINYAK JOJOBA

Minyak Jojoba terdiri daripada 98% lemak taktepu dan 2% lemak tepu yang dapat menembusi folikel rambut dan menguatkan gentian rambut dari akar. Minyak Jojoba juga dapat melembapkan rambut dari akar rambut. Minyak Jojoba juga membantu untuk menambah sinar, keanjalan dan kelembutan rambut.

VITAMIN E

Vitamin E mempunyai ciri-ciri antioksidan yang membantu membaiki kerosakan folikel dan mencegah kehakisan tisu rambut, yang seterusnya menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat. Ia juga dapat menghalang uban pra-matang.

ARGAN OIL

Minyak Argan asli dapat memberi manfaat kepada rambut anda. Minyak Argan dapat membantu untuk membaikpulih permukaan dan tekstur rambut anda. Oleh kerana Minyak Argan mempunyai kandungan yang baik seperti anti-oksida, asid lemak omega-6 dan asid linolic, ianya dapat membantu untuk melembapkan rambut anda. Secara tidak langsung, Minyak Argan dapat memulihkan rambut anda yang rosak, penuaan dan jugak rambut rosak kerana pewarnaan.





CARA MENGGUNAKANYA


Sembur di telapak tangan anda dan sapukan pada rambut anda. Semburkan 3 ke 4 kali untuk efek memaksima. Gayakan dan biarkan ianya kering sendiri ataupun dengan pengering rambut. Ulang penggunaan sepanjang hari untuk menyegar  dan menyubur rambut anda.


TESTIMONI












ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment