Monday, December 26, 2016

MYLEA FRECKLES SERUM ..penawar No 1 masalah jeragat ( DELIVERY JB - SINGAPORE )




Mylea Freckles Serum Khas utk masalah Jeragat, Sapu je boleh hilang kan Jeragat tak kira yang lama atau pun masih baru kat kulit muka.. Ramai pengguna kami dari umur 40 – 60 tahun pakai Serum ni Jeragat makin pudar dan hilang. JERAGAT berpunca dari hormon melonin, hormon ni berfungsi untuk protect kulit kita drpd cancer kulit.




Percentage org dpt cancer kulit adalah lebih tinggi kepada org yg berkulit cerah berbanding gelap. Thats why mereka yg berkulit cerah lagi byk jeragat compare tu mereka berkulit gelap. Jeragat perlu dijaga sejak awal usia 20an.
Masalah pori2 pula terbuka pula ialah berpunca bila kita terlalu kerap mencuci muka, cuaca yg sgt panas, mandi air suam dan ketika berpeluh. mslh liang pori terbuka dan susah nak tertutup apabila minyak dan kotoran dh masuk dan tersumbat



Mylea Freckles Serum ni bersifat Water based, Bahan Asas dari sumber Mineral dan sangat kaya dengan Ekstrak Tumbuhan dan Buahan.



Tapi jangan bimbang semua masalah di atas dapat diatasi dengan mengamalkan Mylea Freckles Serum setiap hari utk mencegah dan mengatasi masalah JERAGAT & LIANG PORI TERBUKA!

KEBAIKAN SERUM
- penawar masalah jeragat
- mencegah jeragat dari merebak dan menebal
- membantu menghilangkan bintik hitam di wajah
- mencerahkan warna kulit
- menghilangkan parut dan bekas jerawat
- membantu mendapatkan tona kulit sekata
- merawat kulit kusam
-  mengecilkan liang pori
- membantu mendapatkan kulit idaman anda

CARA PENGUNAAN

Picit sedikit Mylea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada bahagian kulit wajah yang bermasalah seperti di atas

(Setitik Freckles Serum memadai untuk seluruh wajah kerana serum ini pekat dan tidak berminyak malah terus meresap ke dalam kulit wajah)

👉 Disyorkan pakai pada waktu pagi (10 ke 15 minit sebelum makeup) dan malam sebelum tidur (10 ke 15 minit sebelum apply night cream)

👉 Freckles Serum BOLEH DIPAKAI dengan mane2 nite/day cream ape2 brand yang anda guna sekalipun yang penting jarakkan masa sekurang2nya 15 minit utk make sure serum telah sempurna meresap ke dalam kulit (dinasihatkan hindarkan dari produk yang mempunyai kandungan kimia yang tinggi kerana akan merosakkan tisu kulit)

👉 Sapuan kerap (2 kali sehari) dinasihatkan bagi mereka yang inginkan kesan yang lebih cepat .




TESTIMONI








ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment