Thursday, October 16, 2014

PLACENTA LUCCHINI : FOR ANTI AGING ( JB - SG DELIVERY )

PLACENTA LUCCHINI : FOR ANTI AGING




Assalammualaikum w.b.t

Uolss. Sedar tak kita usia makin lama makin tinggi. Semakin lama semakin kurang collagen dalam badan. Maka terbitlah garis-garis halussss yang menakutkan semua Para Wanita. Tiada siapa yang ingin tua dari usia sebenar. Kulit pun dah tak anjal macam dulu. Seriously, badan kita semakin di mamah usia..Perlukah anda buat sesuatu? Atau biarkan?? Apa yang perlukan? Sesuatu yang Anti Aging, yang boleh mengembalikan keremajaan. Sambil-sambil tu mestilah sesuatu yang menyihatkan.

Pernah dengar Placenta? Placenta Sheep? Ketahui Placenta memberi Kecantikan dan Kesihatan berterusan mengandungi sumber alam semula jadi yang banyak nutrien sel, yang merangsang pembaharuan sel-sel tua, letih dan tidak sihat dalam badan kita, menyuburkan mereka dari dalam ke luar.

Dalam proses yang dipanggil Terapi Live Cell, sel-sel plasenta muda dan bertenaga diperkenalkan ke dalam dan diserap oleh badan anda. Sel-sel sihat maka perjalanan ke organ sasaran anda di mana mereka "melampirkan" diri mereka dan menyebarkan tenaga kehidupan penting mereka ke sel-sel lama yang merosot. Sel-sel rosak dirangsang untuk membaiki diri mereka dan untuk bergerak dengan dipulihkan kecekapannya- mengambil ciri-ciri jauh lebih muda, sel-sel sihat. Bagi anda, ini bermakna usia badan anda ke hadapan dengan lebih perlahan, dan anda mengekalkan semangat dan daya hidup belia remaja.

Placenta telah lama digunakan selama lebih 1400 tahun sebagai tonik kecantikan, tonik buah pinggang, dan afrodisiak untuk menggalakkan kesihatan am. Ia kini disediakan untuk anda dalam bentuk kapsul untuk memelihara pemuda dan kesihatan anda.Pacenta adalah dari kambing biri-biri.

Mana yang lebih Baik?

Placenta Kambing biri-biri vs Kolagen
CellLabs Sheep plasenta mengaktifkan pembebasan HGH (Hormon Pertumbuhan Manusia), yang merupakan hormon yang penting untuk mengawal selia pertumbuhan semula sel-sel rosak dan juga membaiki sel-sel yang cedera. Ia membantu untuk menghasilkan kolagen, glycosaminoglycans, serat elastik dan glycoproteins di dalam badan manusia. Mengambil Kolagen sahaja bagaimanapun, adalah merugikan kerana molekul kolagen yang sangat kompleks & besar. Ia membuat kolagen yang digunakan sukar untuk menembusi ke dalam aliran darah dan untuk menggabungkan dirinya dalam struktur kolagen kompleks dalam kulit, mengakibatkan paling banyak, hanya hasil jangka pendek.

Apakah Benefit Pengambilan Placenta Sheep ini?Kesan dapat dilihat secepat SEMINGGU dalam sesetengah pesakit dan boleh mengambil sebanyak 30 HARI untuk sesetengah pesakit

Kelebihan 
- Pemulihan kulit dan anti-penuaan 
- Kembali sel, tisu-tisu dan organ-organ 
- Peningkatan luas di dalam bidang sistem imun 
- Tekstur halus kulit dan warna tona yang seimbang 
- Peningkatan dalam keanjalan kulit, ketebalan, pengurangan kedutan, mencerahkan pigmentasi muka dan penapisan pori-pori wajah 
- Peningkatan dalam edaran darah 
- Tahap Peningkatan stamina dan tenaga badan 
- Meningkatkan atas dorongan seksual dengan daya tahan dan daya hidup 
- Kelewatan dalam menopaus, pengurangan masalah PMS 
Bagaimanakah Plasenta berfungsi? 
Dengan memberikan kesan merangsang pembaharuan sel epidermis pada seluruh badan, pembentukan pembuluh darah baru dan saraf, dengan itu membawa kepada kulit yang sihat mencari, Kulit akan kelihatan muda dan bersemangat. 
- Kelelahan fisik dan psikis, ia membantu untuk memperbaiki kekurangan tenaga, tumpuan, penglihatan, dan kelemahan mental. 
- Membantu untuk mencegah dan mengawal masalah yang berkaitan dengan penuaan seperti tekanan darah tinggi, kencing manis, darah tinggi, kolesterol, gastrik, migrain, darah, artritis. 
- Merangsang pertumbuhan normal, menjana semula dan mempercepatkan pembaikan berumur atau cedera otot, kulit, kolagen, tulang rawan tulang dan jaringan syaraf. 
- Masalah berhubung dgn kulit seperti kedut, de-pewarnaan, pigmentasi, mata-beg dan nada kulit kusam. 
- Setelah kesan sakit atau operasi, plasenta mengisi semula nutrien dan menggalakkan penyembuhan luka 
- Ia secara klinikal terbukti sangat berkesan untuk wanita berusia 40-an pertengahan mereka, mendekati menopause. Plasenta mengurangkan kesakitan dan perubahan yang dikaitkan dengan menopaus. 
- Penuaan pra-matang dan memakai berbagai organ otak, jantung, paru-paru, hati, ginjal, dan sistem pencernaan dan juga menggalakkan tisu pernafasan. 
Kesan Terbukti klinikal: 
- Kembali pemuda kualitas (mencegah penuaan) 
- Mencegah pengerasan hati 
- Mencegah dan meningkatkan kembung, ruam, bintik hitam dan bintik 
- Meningkatkan kesan anemia 
- Melegakan ketidakselesaan akibat menopause 
- Melegakan penyakit kencing manis 
- Merevitalisasi badan semasa sakit dan selepas pemulihan 
- Meningkatkan penyembuhan membran kulit dan luka 
- Melegakan sejuk kaki dan buasir 
- Melegakan penyakit buah pinggang 
- Meredakan tekanan darah tinggi 
- Melegakan penyakit gusi 
- Meredakan peradangan untuk perut dan duodenum 
- Melegakan sembelit 
- Menghilangkan bau badan 
- Menyegarkan badan 
- Peningkatan keinginan seks dan mencegah mati pucuk 
- Menguatkan daya tahan tubuh terhadap penyakit

aplikasi: 
Ia adalah disyorkan bahawa 4 ampul setiap 4 hari, intravena / intramuskular bagi tempoh 25 hari. 
Kesan domba plasenta pasir adalah sangat bergantung kepada umur dan keadaan kesihatan individu. Kesan dapat dilihat secepat SATU MINGGU dalam sesetengah pesakit dan boleh mengambil sebanyak 30 HARI untuk sesetengah pesakit. 

Penyelenggaraan Program: 
Setelah itu, jika pesakit berhasrat untuk memulakan program penyelenggaraan, 4 atau 8 ampul harus digunakan setiap minggu, bergantung kepada keperluan peribadi anda. 
Semasa rawatan Plasenta Compositum, anda boleh meneruskan rutin harian anda. Walau bagaimanapun, untuk memaksimumkan kesan plasenta, adalah dinasihatkan bahawa anda mendapat tidur yang cukup, makan makanan yang sihat dan air yang cukup, bersenam secara teratur dan mengelakkan penggunaan alkohol yang berlebihan 

Perhatian Pada Penggunaan: 
Pesakit yang mempunyai sejarah hipersensitiviti produk ini atau ubat-ubatan lain atau kecenderungan peribadi kepada tindak balas alergi, contoh; makanan atau ubat-ubatan, perlu menjalani ujian dos sebelum memulakan rawatan.

Placenta Lucchini ada dua jenis :
Placenta Lucchini Sheep & Placenta Lucchini Human

Placenta Lucchini Fresh Sheep : Placenta Lucchini ini dari Ekstrak Kambing Biri-biri. So, terdapat isu HALAL kat sini. Yang ini HALAL



Placenta Lucchini Fresh Cell Theraphy : 
Placenta Lucchini ini dari Ekstrak Manusia. So, terdapat isu HALAL kat sini. Yang ini HUKUM SUBHAH. Di mana keperluan adalah untuk rawatan.

ULANGAN
Kulit yang telah cantik hendaklah diselenggara bagi mengekalkan kesan positif yang diperolehi, rawatan susulan perlu dilakukan. Ini termasuklah menggunakan produk penjagaan kulit seperti krim Vitamin C, mengambil makanan tambahan yang kaya dengan Vitamin C, menjaga diet dan mengamalkan gaya hidup sihat. Jika mereka ingin mengulangi rawatan suntikan Vitamin C, ia boleh diambil selepas sebulan,enam bulan atau setahun. Namun ia bergantung pada keperluan seseorang. Ketahui bagaimana untuk kesan lebih pantas dan kulit lebih cantik! Selang seli dengan pengambilan GLUTAX ATAU MIXING. Anda akan Lebih gembira dengan kesannya.

***Tips ULANGAN: Untuk Pengambilan Roche atau Forte (Vit C + Collagen) adalah baik combine dengan Glutax / Mixing White / Tren. Supplement Vit C dalam bentuk capsul juga baik dalam pengambilan sekiranya anda tidak berminat dengan produk Injection. Pengambilan secara kombinasi adalah terbaik

***Tips ULANGAN : Untuk Pengambilan Glutax 12g & 15g dan ke atas. Tak perlu combine dengan Vitamin C + Collagen (brand Roche @ Forte). Sebab, Ingridient sudah mencukupi.

**Tips : Selepas injection, rehat yang cukup diperlukan (duduk rumah je la), jangan terdedah pada matahari untuk sementara waktu. Air masak minum 3liter sehari minimum (semua supplement macam ni), Elakkan kafein (kebanyakan Supplement macam ni juga). Kesannya, anda akan lihat. Glowing n shining. Kulit nampak lebih halus. Janganlah bila injection awak pergi Pulau kat Thai la segala Pulau di redah. Kerja tengah panas ke. Penat je inject lepas tu nanti cari supplement lain then HIGHLIGHT kat supplier memane ' Sis, I dah makan supplement ni 10 kotak, dah sapu skincare ni 7 kotak, tapi semuanya tak berjaya'. Semestinya ada tips ok.

   ANDA BERMINATTT ??
 APER LAGIK, CARGASSS, SMS / WHATSAPP  US  NOW :
 
RUZA : +6 012-3352347 (JB/ SG DELIVERY)
WANA : +6 012-7026913 
 
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE
NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG?
XDER HALL.. SUMER BOLEY :)





1 comment:



  1. Nice information, many thanks to the author. It is incomprehensible to me now, but in general, the usefulness and

    significance is overwhelming. Thanks again and good luck!
    phytogreen | zell v platinum | zell v phytogreen | zell v | placenta domba | zell v

    price
    | zell v placenta | zell v sheep placenta | zell v product | cream pemutih

    ReplyDelete