Thursday, December 1, 2016

CINDEREVFA BLUE MAGIC LIPSTICK BY MERVE COSMETIC..( DELIVERY JB - SINGAPORE )






Memperkenalkan satu lagi produk terbaru sempena menyambut kedatangan tahun baru 2017 iaitu CINDEREVFA Blue Magic Lipstick..! Lipstick 2 in 1 ini mmg super duper magic.. Memang sgt pelik dan menghairankan ramai manusia.. Cuba lihat lipstick ini nampak biru tapi bila pakai terus bertukar jadi warna pink semulajadi yg sgt lembut & menghairahkan.. ðŸ˜± Bukan saja boleh pakai sebagai lipstick tetapi juga boleh dijadikan pemerah pipi. Yang bestnya lipstick ni boleh tahan lebih 24jam..!! Dah cuci makeup pun still kekal pipi & bibir terlihat pink comel je.. Lipstick ini bukan sahaja "Instant " efek & mudah dibawa kemana2 , ianya juga amat berkhasiat untuk bibir & kulit pipi untuk kegunaan setiap hari.





Untuk Bibir :

- Formula terbaik yg dicipta khas untuk yang mempunyai masalah bibir gelap, nipis & kering terutama buat LIPSTICK ADDICT. Ianya juga mampu menjadikan bibir yang nipis lebih tebal, seksi & mungil yang menjadi idaman ramai orang. Mampu menjadikan bibir gelap menjadi kemerahan secara semulajadi. Lipstick yang sesuai & selesa dipakai setiap hari dan formula nya juga amat membantu melembutkan, memperbaiki, melindungi dari cahaya UV, menghaluskan, nourising, licin, menebalkan, membuang kulit mati di bibir & tahan lebih 24 jam. Bau dan rasa lipstick ini juga sangat wangi & lazat apabila terjilat pd bibir.


Cara Penggunaan : 

- Bermula tengah bibir hingga ke sudut bibir. Ulang dibahagian bawah bibir sehingga rata. Boleh juga dipakai sebelum mengenakan Cream Lipstick kegemaran anda untuk perlindungan selama 24jam.





Untuk Pipi : 

- Ianya memberi kesan yang menakjubkan apabila di sapu pd pipi dan sangat mudah di adun di atas alas bedak dengan jari/berus. Hanya satu lapisan mampu membuatkan pipi bertukar "pinkish" berseri & bercahaya. Hasilnya yang sangat semulajadi, cantik dengan bau yang wangi. Tidak melekit, lembut dan terasa selesa apabila dipakai setiap hari. Boleh digunakan sebelum atau selepas memakai alas bedak/foundation untuk kesan yang cantik berseri. Ianya bukan sahaja berkhasiat untuk kulit pipi tetapi juga mampu menjadikan pipi kemerahan secara semulajadi.

Cara Penggunaan :
 
- Letak lipstick ini bermula dari atas hidung turun ke pipi hingga ke tulang pipi. Boleh blend dengan menggunakan jari atau berus untuk kesan yg lebih lembut & semulajadi. Ianya tidak comot dan sangat serasi dipakai di atas foundation mahupun tanpa foundation.





Benefits :

✔️ 7 in 1 Benefits
- Delicious Flavour
- Long-lasting
- Smell Lovely
- Remove dead skin
- Lighten Dark Lips
- Repair & Refine
- Lip Plumper






ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

2 comments: