Wednesday, December 28, 2016

HOT OIL MELONG AMARA by JAMU RATU MALAYA ( DELIVERY JB - SINGAPORE )


Berbagai-bagai jenis minyak panas saya telah cuba tetapi satu pun tidak memeberikan kesan. Saya cukup resah kerana pertambahan berat badan saya secara automatik. Lengan dan peha saya juga turut ikut besar dan paling ketara di bahagian perut saya, ketara berlapik dan berlapis lapis.Tapi setelah saya mencuba hot oil melong secara TEGAR ia mula menunjukkan hasil yang sangat ketara. Dan ditambah lagi saya sentiasa “workout” di gym maka lebih cepat lemak dibakar. Saya memang seorang yang agak gila kerana dalam masa sebulan saya telah menghabiskan sebanyak 9 botol Hot Oil melong.
Ternyata membuahkan hasil yang sangat menakjubkan.Semua baju-baju saya memang longgar bila saya pakai. Lapisan lemak juga makin berkurangan. Pendek kata,saya memang teruja melihat perubahan bentuk fizikal saya. Teman-teman juga menegur perubahan bentuk fizikal saya.



HAAA PERCAYA TAK TESTIMONI TUE....KALAU TAK CAYA JOM TENGOK KHASIAT DIA PLAK....



Hot Oil Melong Amara ialah minyak panas yang membantu memecahkan lemak di perut,lengan dan peha. Ianya sangat efektif dalam mencairkan lemak dan sangat bagus untuk merawat sendi atau bengkak.Ia juga melembutkan kulit kerana diperbuat daripada ekstrak susu kambing.Selain itu, kesannya sangat baik jika digunakan di pinggang dan sekitar ari ari semasa haid. Darah akan keluar dengan banyak dan pinggang anda akan berasa sangat lega. Ada sesetengah pengguna yang memberi respon positif menyatakan mereka lebih mudah membuang air besar.

Ramuan herba yang terkandung dalam Hot Melong antaranya ialah rumpai laut, susu kambing, lengkuas padi, melong, halia, serta buah pala. Ramai yang menyukainya kerana kepanasanya yang tahan sehingga 8 jam serta ianya mudah digunakan kerana tersedia dalam bentuk 'roll on'.

AWAS..!! KETAHUI AKIBAT BANYAK ANGIN DALAM BADAN

✘ Rasa lesu, letih dan tidak bertenaga.
✘ Selalu rasa kebas, lenguh dan sengal-sengal.
✘ Tapak tangan dan kaki berasa sejuk.
✘ Selalu menguap dan mudah mengantuk
✘ 
Sukar bernafas dan nafas pendek
✘ 
Rasa ketegangan di tengkuk dan pinggang.
✘ Kulit kering.
✘ Muscle spasms’ waktu tidur dan jaga.
✘ Perut berangin.
✘ Sakit kepala dan migrain.
✘ Perasaan mudah marah.
✘ Hilang selera makan.
✘ Hilang dan kurang nafsu seks
✘ Rasa ketidakselesaan badan.




KEBAIKKAN PRODUK


✔ Memecahkan lemak kental perut, peha dan lengan.
✔ Menghilangkan selulit & menghaluskan kulit.
✔ Mengeluarkan angin dalam badan.
✔ Melegakan waktu senggugut.
✔ Melegakan sakit dan lenguh sendi.
✔ Menghilangkan bengkak akibat terseliuh.


CARA PENGGUNAAN


1- Untuk kegunaan luaran sahaja;
Untuk perlangsingan – sapu pada bahagian yang berlemak & guna selepas mandi.
Untuk lenguh badan – sapu ditempat yang berkenaan.




 Jangan digunakan di tempat yang luka.
3- Simpan di tempat yang bersuhu bilik
4- Tidak sesuai untuk bayi





ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment