Sunday, June 12, 2016

RUAM BAYI POWDER melegakan bayi anda ( DELIVERY JB - SINGAPORE )





PENAWAR UNTUK PENYAKIT KULIT SEPERTI EKZEMA, RUAM BAYI, PSORIASIS, GATAL-GATAL, PANAU DAN KAYAP.
DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA


Rawat masalah Ruam di kulit bayi dan di tubuh anda dengan cara Warisan Nabi S.A.W. iaitu menggunakan Tanah Liat 100% Asli yang telah digabungkan dengan Air Galian Semulajadi.
Terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit aeperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal dan Banyak Lagi…
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

Ruam Bayi Powder ini adalah bedak sejuk warisan tradisi yang mendapat jolokan nama sebagai bedak ajaib, kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan.

Tahukah anda kebanyakan produk yang mengandungi steroid memang berkesan tetapi ada yang beri kesan sehingga menipiskan kulit bayi. Jika ada pilihan yang lebih baik dan lebih selamat bersumberkan alam semulajadi, kenapa kita tak cuba kan…




Nak tahu apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?
🔴
Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
🔴
Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
🔴
Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
🔴
Murah & Jimat, walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
🔴
Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.Ini adalah rawatan yang mudah & manfaat untuk berbagai kudis dan luka baru, terutama jika tidak ada ubat lain.




Ruam Bayi Powder ini diproses dengan tanah liat putih bersama campuran Air Galian semulajadi adalah sangat-sangat selamat, suci serta bersih untuk digunakan dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia.
100% semulajadi serta sunnah Nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit.






CARA GUNA BEDAK RUAM (RUAM BAYI POWDER) :-

Pakai bedak ini ini bahagian yang bermasalah.Sapukan pagi selepas mandi,malam sebelum tidur dan seberapa banyak kali dalam sehari untuk dapatkan kesan maksima.

~Cara pemakaian di waktu siang :
Selepas beberapa jam,jika bedak kelihatan pudar dan diserap peluh,cuci bersih dengan air,lapkan dan keringkan kemudian sapu.

~Cara pemakaian di waktu malam:
Sebelum tidur sapukan dibeberapa tempat yang memerlukan. Sapuan diwaktu malam lebih berkesan kerana sewaktu tidur kita kurang bergerak.
Sekiranya bedak kelihatan kering,tambahkan sedikit air yang bertapis sahaja atau air zam-zam kerana nak elakkan terkena klorin air paip.


TESTIMONI




















ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment