Thursday, June 23, 2016

AUDELA by NAD ZAINAL produk 1 menggabungkan slimming,whitening n energy ( DELIVERY JB - SINGAPORE )










Audela by Nad Zainal AUDELA adalah produk pertama di Malaysia yang menggabungkan Slimming,Whitening & Energy dalam 1 sachet ! AUDELA - The Ultimate Luxurious Drink ! 1st in Malaysia dengan NACCellTech 5 in 1 Solution untuk wanita (Detox + Slimming + Whitening + Antiaging + Vitality) AUDELA adalah minuman yang sempurna & ideal untuk anda. Kualiti premium..Mudah, Jimat & Berkesan !


Audela adalah produk kesihatan yang semakin mendapat perhatian masyarakat Malaysia kerana ianya adalah satu-satunya sachet yang mainkan peranan penting dalam kelangsingan, pencerahan dan penggandaan tenaga.
Keunikan 17 Bahan-bahan Aktif yang terdapat dalam Audela membantu anda capai kecantikan dan kesihatan yang unggul! Pendekatan terkini yang belum pernah dihasilkan iaitu NACCellTechnology™ mewah dengan anti-oxidant dan juga kaya dengan cysteine yang dirumus khas untuk hasil pencerahan sebenar.
Audela dirumus dengan bahan-bahan aktif pelangsingan yang membantu pembakaran lemak yang optimum, pembuangan toxin badan, mengawal selera makan, penyucian usus dan pembentukan bentuk badan yang ideal.
Audela juga diformulasi dengan ramuan premium untuk menggandakan tenaga dan merangsang gaya hidup sihat.



Kerana itulah Audela telah menjadi antara produk yang mendahului dunia kelangsingan, pencerahan dan penggandaan tenaga. Kini, Audela telah menjadi pilihan utama para pengguna rakyat Malaysia.
Minumlah Audela hari ini!




Apa kelebihan/perbezaan Audela berbanding produk lain di pasaran?

Audela merupakan produk pertama di pasaran yang menggabungkan konsep Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging & Vitality di dalam satu produk.
Keunikan formulasi Audela yang berkesan ini menjadikannya produk pilihan pengguna pada masa sekarang.
Dulu pengguna terpaksa membeli 3 hingga 4 produk untuk mendapatkan hasil yang mereka idamkan. Kini, dengan Audela semuanya lengkap sempurna!

Berapa lama penggunaan produk ini akan menampakkan hasil?

Hasil awal Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging & Vitality boleh dirasai seawal 3-7 hari penggunaan.
Dengan pemakanan sihat, perbanyakkan minum air kosong serta tidak merokok akan membantu mempercepatkan keberkesanan Audela . Ia juga bergantung kepada hormon pengguna.
Cuba Audela hari ini, nikmati perbezaannya & kongsi kisah kejayaan anda bersama kami!



Siapa yang paling sesuai minum Audela?

Audela sesuai untuk remaja akil baligh dan keatas yang mengimpikan bentuk tubuh yang lebih menawan, kulit yang lebih cantik berseri, sistem pencernaan yang lebih bersih, tambahan tenaga harian & membantu meningkatkan tahap kesihatan.

Apa itu ComboX5?

ComboX5 merupakan gabungan elemen yang telah dikenal pasti sebagai kehendak pengguna di Malaysia.
Ia merupakan gabungan Detox, Slimming, Whitening, Anti-aging& Vitality dalam satu produk. Kenapa beli sehingga 5 produk sedangkan anda boleh milikinya hanya dalam 1 produk ekslusif ini!

Audela HALAL ?

Audela dirumus menggunakan herba serta ramuan premium terpilih yang mempunyai sijil halal serta setiap kandungannya mempunyai Certificate of Analysis (COA).
Audela dikilangkan di kilang bertaraf GMP yang diaudit oleh Kementerian Kesihatan Malaysia setiap tahun, kilang bertaraf ISO, berdaftar dengan Persatuan Pengguna Islam Malaysia.
Alhamdulillah, Audela hanya mengandungi herba & kandungan yang halal, selamat serta meyakinkan.

Adakah Audela mempunyai sebarang kesan jangka panjang ?

Audela merupakan formulasi herba dan ramuan premium terpilih yang selamat untuk digunakan. Ianya tidak mempunyai kesan jangka masa panjang kerana tidak mengandungi bahan-bahan terlarang.

Kenapa ia the 1st in Malaysia? Apa maksudnya..

Audela merupakan powder drink pertama di Malaysia yang menggabungkan konsep Detox, Slimming, Whitening, Energy & Healthy dalam satu produk.
Ia juga didatangkan dalam bentuk sachet bagi memudahkan pengambilan harian serta membantu golongan professional atau individu berkerjaya yang mempunyai masa terhad.
Bawalah sachet Audela didalam beg galas anda kemana sahaja. Ianya mudah, berkesan, selamat serta merupakan trending terkini. Jangan ketinggalan ya!
Nikmati Audela hari ini.

Audela under kategori minuman atau ubat ?

Untuk makluman Audela merupakan Powdered Drink Sachets yang didaftarkan dibawah ketegori pengkelasan makanan di Bahagian Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia.


TESTIMONI















ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

6 comments:

  1. Salam sis ruza..please reply wassap saya..nak beli audela

    ReplyDelete
  2. Salam sis ruza..please reply wassap saya..nak beli audela

    ReplyDelete
  3. Salam sis..minta pencerahan..utk bf mummy boleh minum x audela ni sbnrnya...kejap baca x boleh kejap baca testimoni kata boleh....boleh ke x boleh...tq sis....

    ReplyDelete
  4. Salam sis..minta pencerahan..utk bf mummy boleh minum x audela ni sbnrnya...kejap baca x boleh kejap baca testimoni kata boleh....boleh ke x boleh...tq sis....

    ReplyDelete
  5. De bce..blh mminum slps bby usia 6bn ketas sje...sy pn nk try tp tggu bby usia 6bln..huhu

    ReplyDelete
  6. De bce..blh mminum slps bby usia 6bn ketas sje...sy pn nk try tp tggu bby usia 6bln..huhu

    ReplyDelete