Friday, June 24, 2016

KREIZ...PERFUME by KAKA AZRAFF ( DELIVERY JB - SINGAPORE )


PENYANYI, pelakon dan pengacara, KAKA AZRAFF, turut mengambil langkah seperti Che Ta, Rita Rudaini, Sheila Rusly, Remy Ishak, Dato' AC, Fasha Sandha dan Bunkface bila mana beliau juga mengeluarkan produk harumannya sendiri. Katanya Kaka ni peminat perfume macam iols. Mungkin KREIZ ni haruman yang paling dia suka barang kali.






Di keluarkan dalam EAU DE PARFUME dengan kuantiti 30ml sahaja di pasaran. Dari segi pembungkusannya, iosl suka walaupun pembungkusannya tidak seperti pembungkusan beberapa haruman selebriti yang lain yang mana kotaknya lebih besar dari botol perfumenya. Jadi perlu ada 'sokongan' di dalam kotak itu supaya perfume tak bergoyang.

Untuk KREIZ ini, kotaknya ngam-ngam dengan botolnya. Tapi takdalah ngam-ngam sangat sebab perfumenya masih bergoyang di bahagian dalam dan agak tak praktikal untuk jualan online yang mana POSLAJU kekadang main campak-campak aje barang yang dipos walaupun ada sticker bahan mudah pecah. Lumrah kehidupan Poslaju memang macam tu kut?





- BOLEH DI BAWA SOLAT
- TAHAN 8 JAM ATAU LEBIH
- HALAL
BAU ALA CITRUS DAN FLORAL
- EAU DE PARFUM
- 30 ML SEBOTOL



Dari segi kotak, bagi iols ia simple. Kemasan hanya menggunakan spot UV sahaja tanpa ada blink2 dan warna-warna yang menyerlah. Tema grey atau warna kelabu telah dipilih untuk kotak ini. Tapi, kalau Kaka buat kotaknya hitam, kemudian grafiknya putih atau silver, pasti lagi meletup dan menampakkan perfume ni mahal dan sangat eksklusif sesuai dengan warna botolnya. Ini sekadar cadangannya sahaja. Sebab tema warna yang dipilih untuk kotak KREIZ ni terlau simple. Walaupun designnya depan dan belakang tak sama, tapi tetap tak menampakan kotak perfume ini mewah. Terlalu hambar dan tak cerita.







Khas untuk mereka yang suka bau citrus dan floral yang kuat, perfume KREIZ ni selayaknya untuk anda miliki. Semburan kali pertama citrus + floral yang fresh seakan bau bunga oren menguasai suasana. Lama kelamaan, bau lembut tadi perlahan-lahan bertukar bau citrus yang agak tajam. Kepada yang tak faham bau citrus tu macam mana, bau citrus ni seakan bau limau atau bau buah-buahan masam. Begitulah bau untuk perfume ini. Bau citrus yang agak tajam!






JOM KITA DAPAT KAN PERFUME KAKA AZRAFF NIE....JANGAN LAMBAT NANTI HABIS PLAK.....



ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment