Wednesday, November 11, 2015

STOKIN KESIHATAN AJAIB BY VKEN ( DELIVERY JB - SINGAPORE )

bukan stokin biasa?
bukan stokin yang di jual di merata tempat
tetapi stokin ini sungguh ajaib.....pe yang ajaibnya jom kita scroll bawah



Stokin Ajaib Vken

Antara produk Vken di atas, stokin Vken adalah yang paling mendapat sambutan ramai. Sehinggakan ia digelar sebagai stokin ajaib Vken. Ini mungkin kerana penggunaannya lebih natural. Ya lah, sekarang ni pun kita memakai stokin. Cuma tukar stokin saja daripada stokin biasa kepada stokin Vken yang boleh merawat.

5 Sebab Kenapa Stokin Vken Ultimate Energy Bagus Untuk Kesihatan Anda:

1. Semulajadi (natural)

Apabila disebut semulajadi, ianya membawa makna produk ini dibuat daripada bahan-bahan semulajadi tanpa campuran bahan kimia dan sebagainya. Inilah yang memberikan kepercayaan kepada orang ramai untuk menggunakannya.
Produk ini dibuat dengan menggunakan teknologi daripada Jepun iaitu teknologi NANO yang terkenal. Ia diperbuat di Taiwan.
3 bahan utama yang digunakan untuk menghasilkan produk kesihatan ini ialah:
Laha Gunung Berapi
Ia berfungsi untuk mencairkan darah pekat, membakar kolestrol di dalam darah dan sisa makanan yang tidak dihadam bertahun-tahun lamannya didalam darah. Dalam masa yang sama ia membekalkan oksigen ke dalam darah
Titanium
Berguna untuk mengaktifkan sel-sel lemah dalam badan disebabkan radiasi yang tidak patut ada dalam badan. Contohnya radiasi telefon. Dengan adanya titanium ini, ia dapat membekalkan tenaga kepada pesakit.
Arang batu putih
Manakala Arang Batu putih ini bertindak sebagai ejen anti-pereputan dan menyahbau kaki. Ia berfungsi sama seperti detox yang ditampal pada kaki.
3 elemen semulajadi ini dicampur dan dibuat bahan asas untuk membuat stokin Vken. Sebab itulah stokin Vken berupaya melancarkan peredaran darah dan mempunyai oksigen yang diperlukan.

2. Tiada penggunaan dadah (drug-free)

Disebabkan bahan pembuatan stokin Vken adalah terdiri daripada bahan-bahan semulajadi, maka tiada langsung elemen dadah atau bahan kimia lain yang terlibat.
Jadi kita boleh gunakannya tanpa was-was.

3. Tiada kesan sampingan (side effets free)

Dadah dan bahan kimia yang hadir di dalam  perubatan boleh membantu menyembuhkan pelbagai penyakit. Namun ia juga datang dengan kesan sampingannya. Adakala kesan sampingan lebih teruk untuk ditanggung oleh pengguna.
Produk Vken ini memang bebas daripada bahan-bahan yang dinyatakan di atas. Jadi pengguna tidak perlu risau tentang kesan sampingan.

4. Tiada gangguan (non-intrusive)

Menggunakan stokin ajaib Vken ini tidak langsung mengganggu sistem badan. Ia adalah salah satu cara untuk merawat penyakit tanpa perlu pembedahan dan sebagainya.

5. Mampu dimiliki (affordable)

Yang pasti, ia adalah produk yang mampu milik. Harga stokin Vken yang murah berbanding dengan kelebihan yang diberikan menjadikannya sangat berbaloi untuk dimiliki. Ia boleh digunakan selama 5-7 tahun.

Penyakit-penyakit yang boleh disembuhkan

Antara penyakit-penyakit yang telah dikenal pasti dapat di atasi dengan produk Vken terutama stokin Vken adalah:
  • Tekanan Darah Tinggi
  • Gout
  • Kencing Manis
  • Athma
  • Sering penat
  • Sudah mengantuk
  • Kolestrol
  • Strok
  • Sering Kebas
  • Tekanan jantung
  • Kencing tak lawas
  • Kurang bertenaga
  • sakit sendi
  • Sering kebas-kebas

Bagaimana produk Vken berfungsi

Produk-produk Vken Ultimate Energy ini sebenarnya boleh menenangkan, membaiki, dan memulihkan melalui peningkatan peredaran mikro darah kita.
Process ini membolehkan lebih oksigen dan nutrien-nutrien diangkut ke tisu-tisu atau sel-sel yang rosak atau kurang sihat. Penyembuhan dan pembaikan akan terjadi dengan berkesan secara semulajadi melalui kesan daripada sinaran inframerah jauh(Far Infra Red) dan ion-ion negatif dalam produk-produk Vken.



TESTIMONI










ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

2 comments:

  1. Bodo laaa sapa yg pcaya. Pakai stokin bole sembuh byk penyakit kronik... haha. Bangang. Melayu tipu melayu

    ReplyDelete
  2. Saya nak tahu berapa harga ahli dan bukan ahli

    ReplyDelete