Thursday, November 19, 2015

CLEANTOX BY GC HERBS ( DELIVERY JB - SG )


ANDA DAH KURUS TAPI PERUT MASIH BOROI N BUNCITKAN....KADANG - KADANG MAKAN TAK BANYAK PUN....TAPI PERUT STILL BOROIKAN....MUNGKIN DALAM BADAN ANDA BNYAK TOKSIN-TOKSIN YANG PERLU DI BUANG....JOM KITA BUANG TOKSIN DALAM BADAN KITA...




PENGENALAN MENGENAI APA ITU CLEANTOX

Cleantox merupakan produk yang digunakan untuk membantu mengurangkan berat badan, mencegah perut boroi, menyingkir toksin, melegakan sembelit dan melancarkan pergerakan usus. Ia juga membantu anda untuk mendapatkan kulit yang halus mulus lagi gebu.





100% Formulasi Herba Berkualiti & Terpilih
Kelulusan KKM (MAL 06061488T)
Diiktiraf JAKIM (MS 2424:2012 109-07/2013)
Dikilangkan di kilang berstatus GMP
Produk Bumiputera Islam
Sebotol mengandungi 60 kapsul

FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN CLEANTOX

Cleantox membantu anda supaya badan anda nampak menarik dan sihat:
- Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
- Membersihkan Kerak-Kerak Usus (Mucoid)
- Melawaskan Buang Air Besar
- Badan Menjadi Segar & Sihat
- Melegakan Sembelit Serius
- Mengelakkan Penyakit Kanser
- Kulit Menjadi Cantik & Halus
- Mengurangkan Berat Badan
- Perut Dah Tak Kedepan (Boroi)





KANDUNGAN BAHAN-BAHAN CLEANTOX

Cleantox diformulasikan berasaskan herba-herba terpilih. Antaranya

Ekstrak Aloe Barbadensis:
Digunakan untuk merangsang sistem imun, membantu fungsi usus dengan memperbaiki sistem penghadaman dan membuang kerak usus serta bakteria jahat dalam saluran usus. Herba jenis pekatan getah aloe kering semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak daun Lidah Buaya. Aloe Vera sememangnya terkenal bertindak sebagai pelega kesakitan, malah kandungan analgesik dalam asid salisilik tumbuhan ini sangat bagus untuk usus manusia.

Radix Aucklandia Lappa:
Bahan semulajadi ini digunakan untuk masalah diarrhea,radang usus dengan tenesmus(masalah cirit secara mengejut)yang berlaku di bahagian usus besar. Bahan ini adalah baik untuk menggalakkan fungsi dan pergerakan usus besar juga bagus untuk mereka yang sering menghadapi kesukaran untuk membuang air besar dan tenesmus. Masalah usus besar seperti cirit-birit dan disentri dengan tenesmus, oleh itu Radix Aucklandia Lappa ini lazimnya digabungkan dengan herba tradisional China iaitu herba Huang Lian sebagai ejen untuk tindakan membuang kelembapan seperti lebihan cecair, dan menghentikan disentri.

et Rhizoma Rheum palmatum:
Herba ini digunakan untuk sembelit, masalah usus berkaitan pengumpulan tinja dalam usus. Herba pahit dan bersifat egen penyejuk ini mempunyai tindakan melawaskan pembuangan air besar sekaligus mengelakkan pengumpulan sisa dalam usus besar. Jadi ia merupakan herba yang penting untuk merawat sembelit yang berpunca pengumpulan sisa najis. Kehadiran najis dalam jumlah besar di bahagian usus akan juga menambahkan gas dan juga suhu dalaman disertai dengan demam panas, masalah keresahan dan akhirnya menyebabkan kesan perut kembung. Herba ini boleh digabungkan dengan beberapa jenis herba fungsi sama bagi menangani simpton yang berbeza.

Radix Polygonum Multiflorum:
Herba ini digunakan untuk melancarkan proses pembuangan najis dengan cara ia akan melembabkan usus, dan meningkatkan kemampuan ritma pergerakan usus. Herba ini sangat sesuai untuk sembelit yang disebabkan kekurangan darah atau masalah usus menjadi kering dan kesat. Keistimewaan herba ini ia boleh digunakan secara tunggal atau digabungkan dengan herba lain untuk tujuan sama meningkatkan darah dan dan mencegah kekeringan bahagian usus besar.

Semen Cassia Obtusifolia:
Herba ini pula berkesan untuk masalah sembelit yang akan menyebabkan kehilangan air di peringkat usus besar. Usus besar biasanya secara sendirinya menyerap cecairbdari tinja dan sembelit adalah kerana penyerapan itu sendiri.Fungsi herba ini sebagai bahan laksatif yang memudahkan proses pembuangan najis. Lazimnya digabungkan dengan herba yang mempunyai fungsi pelawas dan memberi kelegaan untuk sembelit yang disebabkan penyerapan melampau air dari sisa buangan hingga menyebabkan najis mengeras dan turut menaikkan suhu dalam usus. Kajian penyelidikan moden menunjukkan bahawa ia turut mempunyai tindakan menurunkan tekanan darah dan lipid pada darah. Herba ini juga berkesan untuk masalah darah tinggi dan hiperlipidemia.

Folium Cassia Angustifolia:
Herba ini bertindak sebagai ejen penyejuk dan sangat berguna apabila timbul simpton perut berasa panas akibat sembelit disebabkan pengumpulan najis yang mengeras. Selain itu, keistimewaan herba ini adalah dapat membersihkan saluran usus secara berkesan. Ia boleh diambil secara tunggal, atau digabungkan dengan herba bersesuaian untuk saling meningkatkan tindakan pemulihan dan rawatan

CARA PENGGUNAAN ATAU PENGAMBILAN CLEANTOX
Ambil 2 biji setiap kali lepas makan dan 2 kali sehari





PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION CLEANTOX
Q: Ada kesan sampingan tak?
A: Tiada kesan sampingan berdasarkan testimoni dan ia bergantung kepada setiap individu.
Q: Boleh digunakan pada waktu malam dan siang?
A: ya,boleh sahaja pada bila masa dan sebaiknya selepas makan.
Q: Sesuai untuk semua jenis lapisan?
A: Sesuai untuk semua tidak kira yang tua atau yang muda


TESTIMONI












ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment