Sunday, February 1, 2015

L-CARNITENE 2g ( JB - SG DELIVERY )

L-CARNITENE 2g



L-Carnitine 2g

Pembungkusan dan MENGANDUNGI.
10 ampul daripada L-Carnitine 2gm / 5ml

L-carnitine adalah asid amino disintesis daripada asid amino, tysine dan methionline di dalam buah pinggang dan hati.

Ia adalah fungsi utama adalah untuk mengangkut 'rantaian panjang asid lemak' seperti glukosa, lemak, karbohidrat dan protein, terutama dari ruang antara membran daripada karbohidrat dan lemak kawasan penyimpanan dasarnya terkumpul dari makanan yang kita makan dan menukarkan kepada tenaga.

Dalam mitokondria di mana lemak dan karbohidrat yang ditukar menjadi tenaga melalui proses yang dipanggil 'pengoksidaan beta' dengan bantuan L-Carnitine yang juga bertanggungjawab untuk meningkatkan penggunaan oksigen dan pengeluaran tenaga oleh otot jantung. Oleh itu, L-Carnitine yang pengangkut lemak yang diperlukan dan juga untuk penyingkiran bahan buangan atau toksin yang dihasilkan dari mitokondria dalam pengeluaran tenaga, membolehkan mereka yang akan disingkirkan daripada tubuh

PETUNJUK

1.Berat dan Kawalan Lemak

* L-Carnitine meningkatkan kadar metabolisme badan kita dan mampu menukarkan lemak dan karbohidrat dari badan kita kepada tenaga, satu bentuk protein cocarboxylase dan jika tidak digunakan akan exereted melalui air kencing. Untuk atheletes dan sportman, protein akan membantu untuk menukar lemak kepada otot massa semasa aktiviti, oleh itu L-Carnitine adalah asid amino penting untuk ahli bina badan yang ingin mempunyai badan yang dibina secara semula jadi.

2.Anti Penuaan 

* L-Carnitine juga telah ditunjukkan untuk mempunyai ciri-ciri anti-penuaan dan makanan tambahan biasa meningkatkan sistem imun badan dengan menghapuskan toksin dari badan, untuk pengeluaran Phophyrin yang diperlukan untuk menghasilkan sel darah merah. Dalam mogok lemak untuk pengeluaran tenaga yang juga diperlukan untuk membina, membaiki dan memperbaharui membran sel dan struktur sel untuk fungsi cekap organ-organ utama seperti jantung, paru-paru, otot, buah pinggang dan hati.

3.Lipids dan CHDs (Penyakit Jantung kongestif)

* L-Carnitine membantu untuk mengekalkan tahap normal lipid seperti kolesterol dan terutama triglyserides, larut asid lemak terkumpul di dalam arteri koronari oleh itu mengurangkan risiko penyakit jantung kongestif.

DOS DAN PENTADBIRAN

- 1-2 ampul setiap IV suntikan setiap 2 hari untuk pengurusan kawalan berat badan.
- 1-2 ampul setiap subkutaneus untuk pengurusan lemak di bawah kulit.
- 10 ampul dalam dos dibahagikan sepanjang tempoh 30 hari untuk anti penuaan dan pengurusan kesihatan.

KESAN SAMPINGAN The dos walaupun 4gm sehari telah terbukti mempunyai tiada kesan sampingan dan amat selamat. Pesakit mungkin mengalami beberapa gangguan gastrousus ringan dan oleh itu makanan yang diambil sebelum bermulanya suntikan L-Carnitine.

 MEREKA SUDAH MENCUBANYA, ANDA BILER LAGIKKK?
 CARGASSS, SMS / WHATSAPP  ME NOW :
RUZA : +6 012-3352347 ( SG DELIVERY )
WANA : +6 012 702 6913
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE
NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG? XDER HALL.. SUMER BOLEY :)


No comments:

Post a Comment