Friday, December 5, 2014

My Slimming Herbal Ninaskincare

My Slimming Herbal Ninaskincare



Asik produk muka and putih sahaja. Kali ini entry Ina untuk sesiapa nak kurus. Yang in Ina dah lama jual sejak di pasaran. Biasalah, entry lambat sikit. Dalam banyak-banyak produk slimming yang paling laris Ina jual dan Ngetop. Sebab laris dan top mestilah berkesan dan juga mudah cara pengambilan.

Untuk share dengan uols, MY SLIMMING HERBAL adalah salah satu produk pengurusan berat secara SIHAT 100% daripada Indonesia, Kris Dayanti amalkan (kebanyakan artis dr INDONESIA) My Slimming Herbal ini juga untuk MAINTAIN berat badan setelah dapat bentuk dan berat badan yang IDEAL, MY SLIMMING HERBAL ini laris dan popular di kalangan artis-artis Indonesia. Kebanyakan mereka memang mengamalkan jamu herba sahaja untuk bentuk badan yang ramping.

" Mengecilkan Lengan, Perut, peha SERENTAK 5-7 kilo SEMINGGU"
MY SLIMMING HERBAL

* DI JAMIN SELAMAT DAN TIADA KESAN SAMPINGAN 
* KAPSUL MY SLIMMING HERBAL TAK BUAT CIRIT BIRIT.
* JUST BUAT KITA HILANG SELERA MAKAN YANG BANYAK.
* TAK PERLU DIET

MY SLIMMING HERBAL tiada KKM. 

Ramuan MY SLIMMING HERBAL totally HERBA, macam ubat jamu yang dijual di pasaran kebanyakkan nya tiada KKM, INSYALLAH SELAMAT. Produk keluaran dari Indonesia, diimport masuk ke Malaysia. 


Jamu lansing 100% herba resepi doktor,racikan seperti jamu di dalam kapsul dari bahan herba & tumbuh-tumbuhan iaitu : 
* DAUN KUMIS KUCING* DAUN JATI BELANDA 100% DARIPADA TUMBUHAN SEMULAJADI
Kebaikkan Jamu Lansing
- Mengatasi kegemukan 
- Menurun & Menjaga berat badan
- Membuat kita rasa sangat kenyang
- Membakar semua lemak yang tidak diperlukan dalam badan & bertukar menjadi otot. Jadi tiada masalah kulit mengeleber selepas dapat berat badan yang diidamkan :)
- Boleh menurunkan berat badan 5-7kg seminggu & ada yang pecah rekod turun sebanyak 12kg hanya dalam masa seminggu lebih sahaja :)
Tiada sebarang kesan sampingan seperti di bawah JIKA MAKAN DENGAN BETUL :- 

* Mual/muntah
* Tiada pening-pening
* Membuang air besar terlalu kerap
* Jantung berdegup kencang
RAMAI ARTIS MALAYSIA juga mengambil JAMU DR INDONESIA disebabkan keberkesanannya dan elok untuk maintain badan. 


TIPS SEMASA PENGAMBILAN
Semasa mengamalkn jamu ini,elakkan pengambilan AIR SEJUK,AIS,COFFE,TEH,SUSU,AIR KELAPA MUDA. Ini kerana AIS/AIR SEJUK BOLEH MENYEBABKAN LEMAK DI DALAM MENJADI BEKU & BERKUMPUL !!
Mesti makan nasi di waktu tengahari dengan kuantiti yang berpatutan kerana MY SLIMMING HERBAL ini meningkatkan metabolisma badan dan kita akan rasa sedikit letih sebab tenaga sudah digunakan dan lemak dalam badan sedang dibakar. Lebihkan makan sayur - sayuran & buah - buahan.

Jadi, sedikit nasi diperlukan walau tiada selera makan bagi mengelakkan kehilangan tenaga yang akan menyebabkan pening. Amalkan pengambilan MY SLIMMING HERBAL ini secara betul.

Amalkan pantang dengan betul semasa pengambilan MY SLIMMING HERBAL. Jangan sesekali minum ais dan ambil kafein contohnya teh o,kopi,nescafe. Amalkan pantang yang disarankan bagi mengelak kesan sampingan contoh seperti angin yang banyak kesan pengambilan kopi.

KESAN-KESAN SEMASA PENGAMBILAN

Pada awal pengambilan dalam seminggu PERTAMA anda akan letih sedikit dan urat macam ada regangan disebabkan jamu nie nak TINGGIKAN METABOLISMA yang sebelumnie rendah..dan just teruskan mengambilnya sehingga minggu yang kedua..dan minggu seterusnya pembentukan otot berlaku dan sakit urat dah TIADA..anda akan rasa badan lebih FIT..
Selera juga boleh dikawal dan kalau boleh WORKOUT/SENAMAN sedikit untuk cepatkan penurunan berat badan. PENGAMBILAN AIR HARUSLAH SECUKUPNYA MINIMUM 3 LITER SEHARI BAGI MEMPERCEPATKAN PEMBUANGAN LEMAK MELALUI URINE ATAU MELALUI PELUH DAN MENGELAKKAN TERLALU KERING AIR..
TIADA KESAN SAMPINGAN BAGI MEREKA YG MENGAMALKAN JAMU LANSING 100% HERBA INI JIKALAU BERHENTI PENGAMBILAN NYA SELEPAS MENDAPAT BERAT BADAN YG DI IDAMKAN CUMA SILALAH TERUSKAN MENGAPAI IMPIAN ANDA


CARA PENGAMBILAN : 
- 1 kapsul setiap pagi selepas bangun tidur,dalam keadaan perut yg kosong,sebelum makan
- Bagi yang berat bawah 80kg (1biji) manakala yang lebih 80kg (2biji) sehari. Makan pada waktu pagi sebelum sarapan

TESTIMONI








  ANDA BERMINATTT ??
 APER LAGIK, CARGASSS, SMS / WHATSAPP  US  NOW :
 
RUZA : +6 012-3352347
WANA : +6 012-7026913
 
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE
NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG?
XDER HALL.. SUMER BOLEY :)






No comments:

Post a Comment