Thursday, December 18, 2014

Glutax Pro Q10 Platinum : HOT ITEM!!

Glutax Pro Q10 Platinum : HOT ITEM!!



Asslammualaikum w.b.t

Hari ini ina nak share Glutax Pro Q10 PLatinum . Kesan? Superb yeahhh. Lengkap dengan zat untuk merawat kesihatan kulit dan sistem imunisasi tubuh badan. Ramai order ni. Dosage tinggi sikit ya untuk putih. Ulangan WHITENING bukan LIGHTENING. So, those who have never tried before, try VIT C + COLLAGEN first or PLACENTA. Yang ini pun best juga habis kulit licin and makin lama makin putih.

Glutax Pro Q10 Platinum adalah produk suntikan pemutihan negara asal asal Italy dengan label GMP CAP OFF pada tutup vial yang merupakan ciri produk original dari glutax yang kini telah dilengkapi dengan Pro Coenzyme Q10 . Glutax Q10 bermanfaat sebagai pemutih kulit , menghaluskan kulit , anti aging , serta manfaat terbaik lain .


APAKAH KANDUNGAN NYA****
The composition and content of Glutax Platinum Pro Q10 :
• Glutathione 5000 mg
• Pro - Coenzyme Q10 500 mg
• Ascorbic Acid 1500 mg
• Collagen 350 mg
Package Contents Glutax Platinum Pro Q10 :
• 6 x 5 ml ampoules large
• 6 x 2ml ampoules small
• 6 Vial Powder
Functions and Benefits Glutax Platinum Pro Q10 :
• Skin Lightening
• Anti- Aging undercover twitch due to aging
• Antioxidants
• Smooth Skin
• Brighten and provide nutrients for the skin
Usage Dos Glutax kaedah and Platinum Pro Q10 :
Combine a set glutax Q10 Pro platinum by using a syringe 10 cc , then injected on IM orIV once a week on a regular basis to get the maximum results .
Memang semua injection nampak sama. Tapi, Inash pilih yang kesan best je. Mana yang terpilih dan mana function yang sesuai untuk problems kulit anda. Glutax Pro Q10 PLatinum ni antara yang terbaik untuk whitening selain MIXING WHITE. Apapun, GLUTAX the best product for SKIN WHITENING.

ULANGAN
Kulit yang telah cantik hendaklah diselenggara bagi mengekalkan kesan positif yang diperolehi, rawatan susulan perlu dilakukan. Ini termasuklah menggunakan produk penjagaan kulit seperti krim Vitamin C, mengambil makanan tambahan yang kaya dengan Vitamin C, menjaga diet dan mengamalkan gaya hidup sihat. Jika mereka ingin mengulangi rawatan suntikan Vitamin C, ia boleh diambil selepas sebulan,enam bulan atau setahun. Namun ia bergantung pada keperluan seseorang. Ketahui bagaimana untuk kesan lebih pantas dan kulit lebih cantik! Selang seli dengan pengambilan GLUTAX ATAU MIXING. Anda akan Lebih gembira dengan kesannya.

***Tips ULANGAN: Untuk Pengambilan Roche atau Forte (Vit C + Collagen) adalah baik combine dengan Glutax / Mixing White / Tren. Supplement Vit C dalam bentuk capsul juga baik dalam pengambilan sekiranya anda tidak berminat dengan produk Injection. Pengambilan secara kombinasi adalah terbaik

***Tips ULANGAN : Untuk Pengambilan Glutax 12g & 15g dan ke atas. Tak perlu combine dengan Vitamin C + Collagen (brand Roche @ Forte). Sebab, Ingridient sudah mencukupi.

**Tips : Selepas injection, rehat yang cukup diperlukan (duduk rumah je la), jangan terdedah pada matahari untuk sementara waktu. Air masak minum 3liter sehari minimum (semua supplement macam ni), Elakkan kafein (kebanyakan Supplement macam ni juga). Kesannya, anda akan lihat. Glowing n shining. Kulit nampak lebih halus. Janganlah bila injection awak pergi Pulau kat Thai la segala Pulau di redah. Kerja tengah panas ke. Penat je inject lepas tu nanti cari supplement lain then HIGHLIGHT kat supplier memane ' Sis, I dah makan supplement ni 10 kotak, dah sapu skincare ni 7 kotak, tapi semuanya tak berjaya'. Semestinya ada tips ok. 


  ANDA BERMINATTT ??
 APER LAGIK, CARGASSS, SMS / WHATSAPP  US  NOW :
 
RUZA : +6 012-3352347
WANA : +6 012-7026913
 
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE
NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG?
XDER HALL.. SUMER BOLEY :)


No comments:

Post a Comment