Friday, December 8, 2017

LIP MASK & SCRUB by RIFFA d hati...( DELIVERY JB - SINGAPORE )




Sengaja Didatangi dlm bekas yg comel n kiut miut cenggitu.. ishh kasik GERAMMM jek kann!!
.
.
Ok, untuk sesapa yg dh oder tu, jom kiter intai cara pakai die ( sbb barang cute blh digunakan as mask @ scrub kan) .. so kene la tau mcm mana nk guna , kannn...



Perawatan untuk bibir yang terasa halus, wangi, lembut, mungil muda penuh dan seksi daya penarik tanpa suntikkan atau pembedahan kosmetik. -kelihatan cantik, berisi dan licin. -Mengurangkan masalah bibir yang mengelupas -membantu merangsang peredaran darah. Hasilnya bibir menjadi sihat sempurna. ~ Menanggalkan kulit mati dan kulit kering dibibir ~Membuat bibir gelap kembali berwarna pink alami (pinky) ~ Menghaluskan kulit bibir ~Mengurangi kedutan pada bibir ~Menyenyalkan bibir seperti bibir bayi -Bibir jadi lebih lembab -Bibir lebih cerah -sebelum memakai liptint atau lipstick lebih 'long lasting' -mengelak Bibir dari pecah-pecah akibat pemakaian lipstik , matahari serta radical bebas. -membantu menghapus kulit mati yang kering dan terkelupas - memberikan bibir yang terasa lembut dan kenyal serta memungilkan bibir yang nipis. -Formula buah buahan n bahan organic vegan terbaru yang lembut dan menceriakan mood anda. - menghancurkan sel-sel kulit mati dan membuat bibir terasa halus dan elastis - sesuai di gunakan pada puting payu dara untuk mengembalikan warna asal yang jernih dan beransur merah jambu alami. - kawasan serta bibir vagina agar segar cerah dan lembut gebu merah alami . - melembut, mengangkat sel mati pada bahagian siku, lutut, tumit serta buku lali kaki, tapak tangan yang kasar , pada bahagian ketiak dan kawasan yang kering dan bermasaalah .





Cara pakai:


  ~pastikan bibir atau bahagian yang hendak di rawat bersih 
 ~ Ambil sedikit scrub dan gosok perlahan-lahan pada bibir selama 1 minit
 ~Bilas dengan air dingin atau suam di galakkan serta sangat baik selepas scrub mencuci dengan pembersih wajah pilihan anda.
  Sebagai mask sapu secara nipis pada bibir atau bahagian yang terpilih, biarkan selama 5 hingga 10 minit , selepas itu boleh gosok perlahan lahan selama 1 minit dan bilas bersih .

MENARIKNYA ...PACKAGING DIA KAN NAMPAK SEDAP CAM NAK MAKAN JE BUAH CHERRY TUE....JANGAN TUNGGU LAGI TAU...CEPAT..CEPAT..NANTI TAK DAPAT...


JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW

RUZA : +6 012 - 3352347 
 PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE


Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer .

No comments:

Post a Comment