Saturday, February 11, 2017

KOPI RATU by JAMU RATU MALAYA..memelihara kesihatan tubuh badan wanita ( DELIVERY JB - SINGAPORE )




Kopi Ratu adalah kopi pra-campuran 4 dalam 1 yang diformulasikan khusus untuk wanita. Gabungan herba terpilih seperti Ginkgo Biloba, Ginseng Goryeo, Bacopa Monnieri dan Black Cohosh yang menjadi ramuan utama Kopi Ratu diyakini mampu memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh di samping menyerlahkan kejelitaan dari dalam.




KHASIAT KOPI RATU
       1) Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan
         2) Meningkatkan tahap kesihatan dalaman wanita
         3) Menyerlahkan kejelitaan dan keremajaan wanita dari dalam
         4) Mencegah dan merawat radang serta masalah kulit seperti jerawat dan kedutan
        5) Membantu merawat masalah sakit puan
        6) Mengatasi keletihan dan kelesuan
       7) Menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita
        8) Membantu merawat simptom menopaus
        9) Meredakan sindrom prahaid dan senggugut
        10) Meredakan tekanan
         11) Mengatasi masalah osteoporosis
   12) Mengatasi masalah lemah daya ingatan dan tumpuan
        13) Menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit
        14) Memelihara kesihatan jasmani secara menyeluruh



KANDUNGAN KOPI RATU
Krimer Bukan Tenusu: Pengganti susu atau krimer ini terhasil daripada lemak sayuran dan mengandungi sirap glukos yang memberikan sedikit rasa manis kepada minuman anda. Ia bebas laktosa dan sesuai untuk mereka yang alah terhadap bahan tenusu. Krimer bukan tenusu mempunyai jangka hayat yang lebih lama di samping mampu menstabilkan rasa dan haba minuman.
Kopi: Kopi tinggi kandungan antioksidan serta mengandungi khasiat dari sumber vitamin B-kompleks, potassium, mangan, magnesium dan niacin yang berupaya menyingkirkan toksin dari tubuh badan, meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan tubuh serta menggalakkan fungsi otak seterusnya meningkatkan daya tumpuan dan memori. Kopi juga mampu meredakan tekanan, meningkatkan tahap metabolisme di samping membantu mengurangkan risiko serangan diabetes, strok dan kanser. Ia turut tinggi kandungan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel kulit dan melambatkan proses penuaan agar kulit kekal muda dan berseri.
Malt: Malt merupakan bijiran yang telah dikeringkan serta tinggi kandungan asid amino, vitamin B-kompleks, serta mineral seperti zink, kalsium, magnesium dan fosforus yang mampu membekalkan tenaga jasmani, menggalakkan penghasilan protein dalam tubuh badan, meningkatkan kadar metabolisme seterusnya membantu anda mengawal berat badan.
Maltodextrin: Sebatian yang dihasilkan daripada kanji ini terdiri daripada molekul glukosa yang berupaya membantu membekalkan karbohidrat dan tenaga kepada tubuh bahan dan menstabilkan tahap gula dalam darah sekaligus membantu mengurangkan risiko penyakit diabetes.
Carboxymethyl Cellulose (CMC): CMC atau gam cellulose bertindak sebagai bahan pengemulsi yang berupaya menyatukan ramuan di dalam produk ini.
Black Cohosh (Actaea Racemosa): Herba ini telah digunakan sejak tahun 50-an di Eropah bagi membantu merawat simptom menopaus, sindrom prahaid, senggugut, jerawat, osteoporosis serta sakit ketika ingin melahirkan anak. Selain itu, ia turut berupaya menguatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit di samping membantu menstabilkan kandungan hormon estrogen di dalam tubuh wanita.
Ginseng Goryeo: Turut digelar ginseng Korea, herba yang mengandungi phytonutrien ini bersifat antioksidan yang berupaya menyingkirkan toksin dari tubuh badan, mencegah kerosakan sel di samping membantu melancarkan sistem pencernaan, merawat gangguan pernafasan, mencegah serangan kanser, meningkatkan tahap tenaga fizikal dan seksual di samping mengurangkan paras kolestrol yang boleh menjejaskan tahap kesihatan. Selain itu, ia turut berupaya memelihara jantung, hati dan paru-paru serta membantu mencegah jangkitan, radang dan penyakit kanser. Ginseng Goryeo juga diyakini dapat membantu anda melancarkan peredaran darah, merawat masalah sakit puan selain meningkatkan tahap tenaga seterusnya membantu mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan.
Bacopa Monnieri: Herba yang dipanggil brahmi ini banyak terdapat di selatan India, Australia, Eropah dan Asia serta sering digunakan dalam perubatan tradisional India atau ayurveda bagi membantu meningkatkan keupayaan minda. Di samping itu, ia turut berupaya meredakan tekanan, menjana daya ingatan dan tumpuan serta membantu mengatasi masalah alahan. Ia turut mengandungi agen antioksidan yang berperanan menentang radikal bebas dan proses penuaan.
Ginkgo Biloba: Herba yang berasal dari China ini bersifat antiradang dan antioksidan yang berperanan meneutralkan kesan radikal bebas seterusnya membantu mencegah kerosakan sel dan menentang proses penuaan. Ia turut berupaya mengatasi masalah pigmentasi, melindungi kulit daripada sinaran ultraungu (UV) dan menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya menyerlahkan lagi keremajaan dan keanjalan kulit anda. Ia turut berupaya meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan daya memori dan pemikiran terutamanya pesakit Alzheimer vascular dementia. Selain itu, herba ini juga berupaya meredakan tekanan, mengatasi keletihan di samping membantu menggalakkan fungsi dan keinginan seksual.

CARA PENGGUNAAN KOPI RATU
   1) Ambil 1 paket Kopi Ratu dan campurkan dengan secawan air panas (100ml – 150ml).
    2) Campurkan bersama air, sus pekat manis dan krimer untuk rasa yang lebih lazat.
     3)Tidak sesuai untuk ibu mengandung.




ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment