Monday, January 16, 2017

DEEJA COSMETIC " penjagaan kulit terkini yang lebih natural " ( DELIVERY JB - SINGAPORE )



Lambakan set kecantikan dipasaran sudah tentu menjadikan anda keliru untuk memilih yang mana satu terbaik. Apa yang penting, sebelum membeli set kecantikan pastikan ia telah mendapat kelulusan dari KKM dan dibuat dari bahan semulajadi. Jadi Set Deeja Cosmetic adalah jawapannya. Sesuai untuk lelaki dan wanita malah ibu mengandung pun tiada masalah untuk memakai Set Deeja Cosmetic ini.







5 produk dalam Set Deeja Cosmetic ini membantu anda mendapatkan keayuan semualajadi hanya 5 hari ! Ingat ye, nak wajah berseri kenalah rajin dan konsisten. Kalau pakai sehari lepastu lupa, hari ketiga baru pakai. Esoknya lupa lagi, lepastu hari kelima dah bising wajah tak berseri. Hah ! Salah siapa? 

Prinsip CN untuk menjaga kecantikan adalah rajin dan konsisten. Bila dah masuk 3 series ni, pelbagai masalah kulit senang betul mengganggu hidup. Jadi dengan kerajinan dan konsisten, InsyaAllah, wajah yang berseri mampu dimiliki. 


Set Deeja Cosmetic Untuk Lelaki & Wanita


Apa yang menariknya Set Deeja Cosmetic ini adalah ia sesuai dipakai oleh lelaki dan wanita. Jadi CN & Encik Suami boleh berkongsi set kecantikan yang sama. Jimat kan?




Apakah Kandungan Di Dalam Set Deeja Cosmetic?


1. Sabun Pembersih Muka : Boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja. Mengandungi carrot, susu & air mawar yang membantu mendapatkan kulit yang lebih cerah, mengatasi lebam bawah mata dan memberi kesegaran berpanjangan kepada muka kita. 





2. Toner Nano : Digunakan sebelum memakai krim siang atau krim malam. Mengandungi air mawar dan aloe vera yang bertindak sebagai anti penuaan serta mencerahkan wajah yang kusam. 




.3 Krim Malam : Dipakai pada waktu malam dengan hanya sapuan yang nipis. Mengandungi AHA, dan Vitamin E yang merupakan sahabat baik kepada kulit wajah. Memperbaiki kulit kusam serta mencerahkan kulit wajah. 


4. Krim Nano (night) : Krim nano dipakai bersama krim malam dengan hanya sapuan yang nipis. Mengandungi kunyit yang membatu menaikkan aura seri wajah serta minyak jojoba yang bertindak untuk menjaga keseimbangan ph normal.


5. Krim Siang : Dipakai pada waktu siang untuk perlindungan dari sinar UV dan sebagai alas bedak. Mengandungi biji almond, biji tomato dan aloe vera yang membantu mencegah kerosakan kulit akibat sinar UV, membantu mengecilkan pori-pori terbuka serta melembapkan kulit wajah. 








CARA PENGGUNAAN


SIANG

1. Cuci muka dengan Sabun Pembersih Muka.
2. Lap muka hingga kering dan sapukan Tonr Nano dengan menggunakan kapas muka. Sapukan hingga rata dan tidak perlu gosok terlalu kuat.
3. Calitkan Krim Siang pada wajah secara nipis sahaja dan gosok perlahan-lahan.

MALAM

1. Cuci muka dengan Sabun Pembersih Muka
2. Calitkan Krim Malam pada wajah secara nipis sahaja dan gosok perlahan-lahan.
3. Kemudian, calitkan pula Krim Nano secara nipis dan gosok perlahan-lahan.


PERHATIAN : Jika kulit sensitif atau berjerawat yang banyak, untuk 1 minggu pertama gunakan sabun muka, toner nano dan krim malam SAHAJA. Masuk minggu kedua baru boleh gunakan krim malam bersama krim nano.




TESTIMONI












ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment