Tuesday, November 22, 2016

MONSTAFIT BY MONSTALAB...new look ( DELIVERY JB - SINGAPORE )



HAAAA INI LAH YANG DI KATAKAN JENG...JENG...JENG...

BERWAJAH BARU DAN CAMPURAN BAHAN YANG SANGAT BEST....


Korang ada masalah bentuk badan tak ideal ? 🤔
.
Dah try mcm2 produk tp TIADA HASIL ??? 😭😭
.
Korang semua dah tak payah risau sebab korang semua dah boleh dapatkan MONSTAFIT dari #monstalab 











Kelebihan MonstaFit! . 1) Membantu pertumbuhan otot jadi lebih ketat dan membentuk otot anda ! . 2) Meningkatkan anabolic harmones bagi pertumbuhan otot badan . 3) Merangsangkan protien synthesis bagi kekuatan otot badan . 4) Meningkatkan kekuatan tubuh badan dan tisu yang koyak selepas workout . 5) Membantu mengurangkan lemak yang berlebihan . 100% whey isolated untuk mendapat cutting aesthetic!










ANTARA BAHAN YANG TERKANDUNG











TRIPLE APPLE STEMCELL😘 . Formulasi yang dipertingkatkan, baik untuk kulit anda 😍 📌Anti-penuaan semulajadi 📌Meningkatkan ketegangan kulit 📌Memperbaharui sel yang rosak 📌Menghilangkan blackhead, jerawat & kulit berlubang 📌Mencerahkan kulit 📌Meningkatkan metabolisma kulit 📌Mencegah kulit kering 📌Membuat kulit kelihatan lebih cantik . . Tak percaya cuba lah 👍😍



[KATAKAN TIDAK KEPADA CEREAL MANIS] . . . Adakah anda memulakan pagi anda dengan cereal? Jika ya, anda perlu menukarkan rutin tersebut. Banyak cereal yang dijual pada masa kini yang mengandungi bahan-bahan seperti pengawit makanan, garam, pewarna tiruan dan sudah pasti banyak gula tambahan yang terkandung dalam cereal tersebut. Semak maklumat pemakanan cereal dibelakang bungkusan dan anda akan dapat lihat ada beberapa jenis gula yang disenarai sebagai bahan utama yang mungkin membuat anda mengidamkan lebih banyak gula. Cara badan dan otak memproses gula adalah berbeza dengan kelori lain, ia tidak mendorong perasaan kenyang yang sama seperti nutrisi lain. Ini boleh menyebabkan kita berasa lapar sepanjang hari dan juga membawa kepada makan berlebihan dan berat badan. 








TESTIMONI






















ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment