Monday, September 19, 2016

PERFUME BY ERRA FAZIRA " forget me not @ loveable " ( DELIVERY JB - SINGAPORE )





PERFUME BY ERRA FAZIRA...TERDAPAT 2 WANGIAN YANG BERBEZA...LOVEABLE N FORGET ME NOT...SANGAT WANGI DAN BAUNYA MENUSUK KE KALBU...DENGAN BOTOLNYA YANG CANTIK DAN JUGA KOTAKNYA....




TERDAPAT 2 WANGIAN

- LOVEABLE

- FORGET ME NOT





FORGET ME NOT by ERRA FAZIRA adalah wangian EDISI TERHAD yang merupakan wangian selebriti yang julung-julung kalinya dihasilkan di Malaysia! Adunannya diimport khas dari UK dan dicipta oleh pereka minyak wangi yang bertaraf Antarabangsa.
Lapisan aroma utamanya diadun secara eksklusif daripada 'Amber', 'litchi' dan 'Rose' manakala lapisan medium pula diadun dengan aroma 'Tuberose' dan 'Pink Paper'. Bagi menyempurnakan adunan wangian terbaik ini, 'Benzoin' , ' Amber' dan ' White Musk' disatukan untuk menghasilkan wangian yang mengagumkan!
FORGET ME NOT by ERRA FAZIRA adalah wangian segar yang mampu menaikkan aura, keyakinan dan karisma si pemakai.. Wangian yang melambangkan KARISMATIK bak Erra Fazira!




LOVEABLE...

loveable adalah wangian baru  sesuai untuk wanita bakal menyempurnakan harimu....loveable adalah inspirasi daripada haruman top notes iaitu orkid,lemon dan oren...aromanya lembut dan sensasi di sempurnakan oleh campuran melati dan teratai...kedua - dua perfume ini di sahkan halal oleh jakim...




jom kita dapatkan perfume kak erra kita nie....nak wangi cam dia...dapatkan segera lambat habis....





ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment