Friday, July 22, 2016

FRUTEE WHITENING BODY SCRUB N SHOWER 2 IN 1 BY AURAWHITE SKINCARE ( DELIVERY JB - SINGAPORE )


 Nak kulit kekal lembap sepanjang hari,uollls tak perlu risau frutee combo ni memberi kesegaran pada kulit anda,tidak melekit pada kulit,sentiasa segar sepanjang hari.TUNGGU APA LAGI ORDER LA SEKARANG..






WAH...WAH.    ,Kulit makin putih berseri,gebu cerah jew uolls sejak pakai body shower n body scrub nie,macam pergi rawatan spa jew uolllssss..Best sangat.. ..uollls yang belom try lagi nie,try laaa..best sangat-sangat..


FRUTEE WHITENING BODY SCRUB





frutee whitening body scrub....merupakan scrub badan yang efektif untuk menanggalkan daki dan kotoran...selain itu kulit akan kekal lembap dan akan semakin putih berseri.





FRUTEE SHOWER 2 IN 1 WHITENING




FRUTEE SHOWER 2 IN 1 WHITENING...adalah gel mandian wangian buah-buahan dan perapi badan agar kulit anda lembap cerah dan sihat....dengan ekstrak aloe vera,minyak kelapa,chamomile dan with hazel akan memberikan kelainan kepada kulit anda....




cepat dapatkanya...agar kulit anda cantik dan berseri...serta segala kerak daki yang ada di badan anda akan keluar dengan menggunakan whitening body scrub....cepat tau jangan biar daki tersebut membuat kulit anda menjadi gelap....



ANDA BERMINAT NAK TRY?? 

JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment