Saturday, May 14, 2016

EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM ( DELIVERY JB - SINGAPORE )


EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM BERKESAN KE? Tu dia persoalan paling gangster di alam maya katanya. Berkesan ke produk ephyra skin nano advanced repair serum ni? Tengok ramai mula dok sebut sebut. Ntah2 indah khabar dari rupa jer.. Almaklum la sekarang ni pujian pun boleh di bayar katanya apatah lagi nak bayar pengamal media sosial untuk puji2 apa2 produk. Bukan susah pun nak buat ye dak??





Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri




BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah. Paling suka dan senang hati apabila serum ini bebas dari bahan kimia sebab kita tahu yang kita cuma berikan yang terbaik untuk penjagaan kulit muka kita. Yayy!


10 KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM 

1. Mengecutkan jerawat 
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur 
4. Menghilangkan bintik-bintik hitam 
5. Mencerahkan kulit kusam 
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah 
8. Menghilangkan lebam bawah mata 
9. Merawat kulit terbakar ( sunburn ) 
10. Memberikan efek kilauan pada wajah 





BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERTINDAK PADA KULIT

Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk ke lapisan kulit yang paling dalam. Partikel serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Dengan serum ini, ia memberikan manfaat kepada kulit :

MEMULIHKAN : Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda.

MEMPERBAHARUI : Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

MELINDUNGI : Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.




CARA PENGGUNAAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

1. Cuci muka dengan sabun muka Ephyra Skin Bar
2. Keringkan muka dengan tuala bersih
3. Titiskan 2-3 titis Ephyra Skin Nano Advance Repair serum ke atas telapak tangan
4. Gunakan hujung jari, ratakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum pada beberapa bahagian muka dan leher
5. Dengan urutan yang lembut bermula dari dalam ke luar, sapukan sehingga serum meresap. Untuk hasil yang maksimum, gunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum setiap hari, siang dan malam





Untuk kesan yang optimum di sarankan guna pada waktu siang dan malam. Anda tak perlu risau lambat untuk bersiap setiap pagi kerana serum ini wangi dan cepat meresap ke dalam kulit. Kulit rasa segar dan lembap serta merta tau. Sebotol 15ml Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh tahan 3-4 minggu penggunaan bergantung pada penggunaan anda. 


TESTIMONI











ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment