Monday, April 11, 2016

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ( DELIVERY JB - SINGAPORE )

ANAK ANDA MENGALAMI ASMA YANG TERUK ??? SEHINGGA KENA ADA INHALLER SETIAP MASA.....ATAUPUN ANAK ANDA MENGALAMI BATUK YANG TERUK...????


MINYAK HERBA ASMA AKAN BANTU ANAK ANDA...







Apa itu Asma? 

Asma merupakan sejenis penyakit paru-paru yang terjadi akibat radang dan penguncupan saluran pernafasan. Orang yang mengalami penyakit asma akan menunjukkan beberapa tanda atau gejala tertentu. Tanda-tanda yang dapat diperhatikan, pernafasan yang berbunyi seperti orang bersiul, terutama sekali apabila pesakit itu menghembuskan nafasnya. Ini dinamakan "wiz" yang terdengar secara berulang-ulang. Namun ada juga yang tidak mengalami wiz, akan tetapi mengalami batuk, terutama di waktu malam atau selepas melakukan latihan fisik.


Adakalanya batuk tersebut dialami secara terus menerus lebih dari seminggu. Selain itu, pesakit akan merasakan sesak nafas dan dada yang terasa ketat. Dalam kasus tertentu, ada asma yang tidak dapat ditahan karena banyak terdapat lendir yang sulit dikeluarkan.
Pesakit asma diperkirakan 80 persen dialami oleh anak-anak dan 50 persen orang dewasa.

Serangan asma yang dialami tidak sama pada setiap individu. Ada yang hanya mengalami sedikit rasa sesak nafas sedangkan yang lain mungkin mengalami sesak nafas yang berat setiap hari. Beberapa pesakit asma mengalaminya dalam masa yang singkat, namun ada pula yang mengalami secara berterusan untuk beberapa hari lamanya. Selain itu ada pesakit yang mengalami keadaan yang mencemaskan namun yang lain hanya mengalami sedikit gangguan nafas sesekali.

Keadaan ini menunjukkan bahwa asma merupakan sejenis penyakit yang tidak menentu dan ini secara tidak langsung menerangkan mengapa penyakit asma sukar difahami. Namun demikian, program pendidikan yang disediakan oleh pemerintah dan yang terdapat dalam situs web kesehatan di internet sepertinya cukup dapat membantu mendidik penghidap asma hidup secara aktif supaya dapat melakukan aktivitas harian di tempat kerja, sekolah, di rumah atau di mana saja tanpa banyak gangguan .









Penawar Herba Asma Mujarab mampu menyembuhkan dengan izin Allah S.W.T. Diperbuat 100% dari bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habbatussauda dan herba terpilih. Hanya perlu disapu sekerap yang boleh sehingga sembuh.
Minyak herba asma mujarab telah terbukti berkesan mengatasi masalah:
  • Asma
  • Lelah
  • Batuk
  • Selsema
  • Gatal kulit
  • Luka

Minyak Herba Asma Mujarab, Penawar Asma Semulajadi.

Produk ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Diperbuat 100% dari bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habatussauda dan herba terpilih. Kosnya tinggi sedikit, tidak seperti minyak biasa. Hanya perlu disapu sekerap yang boleh sehingga sembuh.

Minyak herba asma mujarab telah terbukti berkesan mengatasi masalah asma,batuk,selsema,gatal kulit dan luka.

“Tiap-tiap penyakit itu (ada) ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah”







TESTIMONI
























ANDA BERMINAT NAK TRY?? 
JANGAN BUANG MASA!! CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment