Tuesday, October 13, 2015

BLESS SUPER STEM CELL DELIVERY JB - SINGAPORE



BLESS SUPER STEM CELL

Hidup lebih ceria bila anda sentiasa muda dan sihat seperti orang muda. Dengan mempermuda dan memperbaharui sel badan anda, penampilan anda yang muda dan sihat akan tampak lebih menyerlah daripada sebelumnya, kulit lebih anjal dan halus, anda akan lebih bertenaga serta sentiasa cergas. Paling baiknya dengan kesihatan anda sekeluarga akan lebih bersemangat. ITULAH JANJI BLESS.
Kenapa BLESS ?

Apa kelainan BLESS dengan produk lain? BLESS adalah hasil daripada penyelidikan bertahun-tahun yang mendalam dalam usaha untuk mencari jawapan untuk tampil kekal muda. Penuaan dan kesan-kesan penuaan yang tidak diingini berlaku apabila sel-sel dalam badan hilang keupayaan untuk diperbaharui semula apabila usia meningkat tua. BLESS adalah jawapan kepada masalah-masalah penuaan dengan mengembalikan keremajaan sel-sel tubuh serta merangsang dan meningkatkan sistem imun dalam badan. Sel-sel baru ini menjadikan anda kelihatan lebih muda dengan kulit yang lebih halus serta gaya hidup baru bersama keluarga yang sihat dan bahagia.

FORMULA RAHSIA BLESS

> PHYTOCELLTEC MALUS DOMESTICA STEM CELL..daripada epal swis

Ia sejenis pokok epal yang jarang ditemui dan hampir pupus dengan hanya tinggal beberapa batang pokok sahaja di dunia ini. Ia mengandungi sebatian yang boleh meningkatkan jangka hayat dan stem sel berharga lalu menjadikan epal jenis ini terkenal dengan keupayaan simpanannya yang besar

> SYMFINITY EKSTRAK...yang di ambil dari bunga purple coneflower

bunga purple coneflower sejenis bunga yang terdapat di eropah,tetapi symfiniti merupakan bunga yang di ambil dari kepulauan sepanyol ia mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi serta berkesan dan merupakan penyingkir radikal bebas untuk penjagaan kulit dan memperbaiki masalah kulit secara semula jadi.

> CM-GLUCAN..perangsang imun daripada yis masakan

cm -glucan adalah sebatian unik yang didapati daripada dinding sel yis ia berupaya meningkatkan keupayaan imun yang luar biasa yang boleh merangsang tindak balas imun dalam badan dengan mewujudkan sistem pertahanan terhadap virus,bakteria,fungi dan parasit ia juga merupakan antioksidan yang berkesan dengan keupayaan menyingkir radikal bebas.


khasiat bless


+ Menganjal, melembab dan mencerahkan kulit
+ Membantu menstabil dan mengekalkan tahap kolesterol yang baik
+ Melambatkan proses penuaan sel-sel lain seterusnya memperlahankan keseluruhan proses penuaan
+ Meningkatkan kecerdasan dan prestasi mental
+ Meningkatkan usia hayat sel induk
+ Membantu penyingkiran toksin, mengurangkan radang dan alahan
+ Membantu menghalang jangkitan selsema & jangkitan saluran penafasan daripada berulang
+ Memperbaiki masalah katarak dan rabun
+ Meningkatkan pembentukan protein
+ Menguatkan folikel rambut dan mengurangkan keguguran rambut
+ Membantu menstabil dan mengekalkan tahap kolesterol yang baik dan Meningkatkan pembentukan protein
+ Membantu pesakit tekanan darah tinggi dan diabetes






cara pengambilan


1 sachet sehari bancuh dengan air biasa

Campurkan BLESS dengan air kosong biasa sahaja (JANGAN air suam/panas) & goncangkan sehingga berbuih (sukatan air 150ml). Minum sehingga tinggal buih sahaja (Lepas minum BLESS, minum air kosong dlm 1 gelas lagi) dan buih itu anda boleh sapukan pada tempat-tempat yang ada masalah kulit seperti kurap, melecuh, luka atau sebagainya. Selebihnya anda juga boleh sapukan di muka anda dlm 10 minit atau seberapa lama yg anda suka, selepas itu bilas seperti biasa. Anda akan rasakan kulit muka anda berasa tegang dan tidak berminyak serta dpt merawat masalah Jerawat yg anda alami. Selepas seminggu atau 2 minggu anda akan rasakan perubahan pada kulit muka anda nampak lebih anjal, berseri & kelihatan awet muda. Produk BLESS ini bukan sahaja dapat membantu & merawat penyakit dalaman yg anda hadapi tetapi ia juga secara tidak langsung boleh digunakan utk MEMBANTU & MERAWAT kulit luaran.
Kandungan sekotak:

30  peket x 10gm

testimoni






MEREKA SUDAH MENCUBANYA ANDA BILA LAGI ??
CARGASS, SMS/WHATSPP ME NOW
RUZA : +6 012 - 3352347  
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE



Nak beli retail,nak jadi agent & dropshipper ? 
atau pun nak borong ?
X de hal.........semua boleh.. 
Whatsapp jek +6 012 3352347 .. nnt citer ..;)

No comments:

Post a Comment