Thursday, July 2, 2015

Longévité Rich Beauty ➡ ( JB ➡ SG DELIVERY )

Longévité Rich Beauty

Longévité Rich Beauty merupakan hasil kombinasi tocotrienol yang diesktrak dari minyak kelapa sawit bersama L-Glutathione, blackcurrant dan strawberi yang kaca dengan kandungan vitamin C untuk membantu anda menentang tanda-tanda penuaan di samping menyerlahkan lagi kejelitaan dan keremajaan wajah.
Longévité Rich Beauty sesuai untuk lelaki dan wanita termasuk ibu hamil dan yang menyusukan bayi untuk mengekalkan tahap kesihatan yang optima.

Khasiat Longévité Rich Beauty : -

✔ Mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit

✔ Meningkatkan keanjalan kulit

✔ Mencegah dan menghilangkan kedutan dan garis-garis halus

✔ Menentang tanda-tanda penuaan

✔ Menyerlahkan seri dan keremajaan wajah

✔ Menyahtoksin

✔ Meningkatkan sistem imunisasi


Kandungan Longévité Rich Beauty : -

➡ Fruktosa: Fruktosa merupakan gula yang bersumberkan buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan seperti tebu, madu dan telah digunakan sejak era 1850-an. Fruktosa tidak mengakibatkan peningkatan atau pengurangan tahap gula dalam darah secara mendadak sekaligus sesuai untuk penggemar makanan manis yang menghidap diabetes ataupun yang ingin mengawal berat badan.

➡ Mikrokristalin Selulosa: Sebatian ini dihasilkan dari pulpa kayu yang bertindak sebagai bahan pengemulsi di samping membantu membentuk tekstur dan mengekalkan kelembapan tablet Longévité.

➡ Yis: Yis merupakan mikroorganisme yang sarat dengan nutrien yang berupaya memelihara kesihatan tubuh badan. Misalnya, vitamin B komplek yang terkandung di dalam yis berperanan memelihara kulit dan menukar makanan kepada tenaga yang penting untuk aktiviti fizikal, manakala protein pula membantu menggalakkan penyembuhan luka dan pertumbuhan semula sel tubuh yang sihat, mengawal kadar gula dalam darah dan merangsang sistem imunisasi. Di samping itu, yis yang kaya dengan zat besi, magnesium, fosforus, asid amino dan zink yang berfungsi meningkatkan metabolisme, menyeimbangkan kandungan protein dalam tubuh badan, menggalakkan fungsi organ dan membantu menentang radikal bebas yang mengakibatkan penuaan dan serangan penyakit.

➡ L-Glutathione: Sejenis asid amino yang juga dipanggil Gluta ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti dapat mengatasi penyakit kulit kemerah-merahan, kulit bersisik (psoriasis), kulit kering (neurodermatitis), dan menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia mampu meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.

➡ Maltodekstrin: Sebatian yang dihasilkan daripada kanji ini terdiri daripada molekul glukosa yang berupaya membantu membekalkan kerbohidrat dan tenaga kepada tubuh bahan dan mengekalkan tahap gula dalam darah sekaligus membantu mengurangkan risiko penyakit diabetes.

➡ Strawberi: Strawberi yang kaya dengan khasiat Vitamin C ini berupaya melambatkan proses penuaan kulit di samping meningkatkan metabolisme sekaligus membantu pembakaran lemak bagi mengurangkan berat badan yang berlebihan. Ia juga sarat dengan serat yang memastikan kelancaran sistem penghadaman, selain magnesium dan potassium yang mampu mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, membantu merendahkan tekanan darah, serta memelihara kesihatan jantung.

➡ Asid Arkobik: Asid arkobik atau vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman pada tubuh badan selain bertindak sebagai anti-oksida untuk mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya sekaligus berupaya mencegah serangan penyakit di samping menentang proses penuaan.

➡ Kulat Putih (Tremella Fuciformis): Kulit putih mula ditanam di China pada kurun ke-19 dan sering digunakan sebagai bahan kosmetik oleh wanita di negara itu selain di Jepun untuk mengekalkan kelembapan kulit. Kulat putih bersifat antioksidan yang mampu menentang radikal bebas di samping turut membantu menghilangkan kedutan dan garis-garis halus pada kulit untuk menyerlahkan keremajaan wajah.

➡ Blackcurrant: Tumbuhan yang sering terdapat di Eropah, Amerika Utara dan New Zealand ini kaya dengan khasiat untuk meningkatkan tahap kesihatan seseorang. Ia sarat dengan kandungan anthocyanin yang merupakan agen antioksida yang bertindak meningkatkan sel darah merah dan mengukuhkan dinding kapilari darah serta Omega-3 yang mampu menghalang peningkatan kadar glukosa atau gula dalam badan. Di samping itu, blackcurrant berupaya memelihara kesihatan saluran pencernaan, sistem imunisasi dan menggalakkan keupayaan mental. Selain turut membekalkan tenaga kepada tubuh badan, blackcurrant juga kaya dengan kandungan vitamin C, kalsium, fosforus, potassium dan magnesium yang membantu memelihara jantung dan tekanan darah, mengukuhkan tulang serta memelihara kesihatan kulit.

➡ Silikon Dioksida: Silikon dioksida atau silika merupakan sebatian organik yang berfungsi sebagai bahan pengawet serta mengekalkan nutrien yang terkandung di dalam produk ini.

➡ Asid Sitrik: Asid sitrik bersifat anti-oksida dan berupaya mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.

➡ Trikalsium Fosfat: Sebatian ini merupakan mineral yang mengandungi ion kalsium, ortofosfat, metafosfat, pirofosfat serta hydrogen dan sering terdapat di dalam tulang dan gigi haiwan, susu lembu dan batu-batuan di Timur Tengah. Ia sering dijadikan makanan tambahan kerana kandungan kalsiumnya yang berupaya memelihara kekuatan tulang dan gigi di samping melindungi sel-sel kulit daripada kerosakan.

➡ Tocotrienol (Minyak Kelapa Sawit): Tocotrienol merupakan sebatian vitamin E yang terdapat dalam pelbagai jenis minyak sayuran seperti minyak kelapa sawit, minyak kulit ari beras, barli, dan saw palmetto. Tocotrienol yang bersifat antioksida ini membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular di bahagian jantung dan pembuluh darah di samping menurunkan tahap kolestrol LDL dalam tubuh badan, menentang penuaan kulit serta melindungi kulit dari sinaran ultraungu (UV).

➡ Sukralosa: Bahan ini merupakan penambah rasa manis ke dalam makanan dan minuman tanpa menambah kalori atau karbohidrat dan sesuai untuk mereka yang ingin menikmati makanan yang manis tanpa perlu risau akan kenaikan berat mahupun tahap gula dalam badan.

Cara Penggunaan Longévité Rich Beauty

➡ Kunyah 1 hingga 2 biji tablet setiap pagi sebelum sarapan

➡ Pengambilan maksimum untuk sehari adalah 4 biji tablet

➡ Amalkan meminum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter atau lebih untuk kesan yang efektif

➡ Simpan di tempat yang sejuk dan kering

➡ Jauhkan dari pancaran cahaya matahari


TESTIMONI




MEREKA SUDAH MENCUBANYA, ANDA BILER LAGIKKK?
CARGASSS, SMS / WHATSAPP  ME NOW :
RUZA : +6 012-3352347 ( SG DELIVERY )
WANA : +6 012 702 6913
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE

NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG? XDER HALL.. SUMER BOLEY :)






No comments:

Post a Comment