Friday, January 30, 2015

NDZ COSMETIC ( JB - SG DELIVERY )

                                     PRODUK BARU DARI NDZ COSMETIC


Note : 
1) Uv whitening cream & Sabun Mentimun (kuning kehijauan) - untuk kulit kering
2) Uv whitening cream & sabun Papaya (orange) - untuk kulit berminyak, sensitif & normal

Petua penjagaan kulit wajah bersih berseri dgn produk NDZ setiap hari!!
1. Basuh tangan bersih (dimulai dgn Bismillah)
2. Basuh muka dengan SABUN NDZ sebanyak 3x (beserta dgn selawat)
3. Lap muka kering dengan towel (elakkan campur towel badan & towel muka seeloknya gunakan towel kecil utk muka)
4. Pakai TONER ALOEVERA untuk melembap dan mengeringkan jerawat 
5. Pakai KRIM UV NDZ 
6. Jika hendak makeup, pakai FONDATION NDZ
7. Waktu malam, sebelum tidur pakai Serum Vit C untuk menegangkan kulit muka dan mengurangkan kedutan dibawah mata.
SELAMAT MENCUBA!!


TONER
FUNGSI
- Mengecilkan pori-pori
- Mencerahkan kulit muka
- Menyegarkan kulit muka
- Sebaiknya digunakan selepas penggunaan Scrub
* Disembur pada wajah 2 kali sehari pagi & malam

CLEANSER ALOE VERA
(SABUN LIQUID - EKSTRAK ALOE VERA)
*sesuai utk semua jenis kulit


NANO VITAMIN C
FUNGSI
- pencegahan antioxida dan menggalakkan dalam pembentukkan sistem peredaran darah
- meningkatkan kolagen dan membantu pertumbuhan kolagen
- melindungi kulit dari pencemaran dan racun daripada merkuri bahan utama dan kadium
CARA PAKAI
*gunakan keseluruh wajah setiap hari pd waktu pagi & malam


UNTUK JERAWAT, JERAGAT DAN MASALAH KULIT

NDZ @ NUR DARWISYAH ZAAKIRAH MERUPAKAN KOSMETIK YANG DIHASILKAN DENGAN PENGGUNAAN TEKNOLOGI DAN PENYELIDIKAN TERKINI. BAHAN DARI SUMBER ALAM SEMULA JADI BERKUALITI TINGGI DAN SEGAR . PRODUK INI BERTINDAK SECARA EFEKTIF DENGAN MERESAP KE DALAM KULIT DAN SETERUSNYA MEMPERBAIKI TEKSTUR KULIT SERTA MERANGSANG PERTUMBUHAN JARINGAN KULIT BARU, MENGURANGKAN BINTIK-BINTIK HITAM, BEKAS JERAWAT DAN JERAGAT.

PRODUK INI AMAT BERKESAN BAGI MEREKA YANG MENGALAMI MASALAH JERAGAT DAN JERAWAT DEGIL DALAM JANGKA MASA YANG SINGKAT. NDZ JUGA MERUPAKAN KOSMETIK KELUARAN MUSLIM, BERSIH , SUCI DAN HALALDIGUNAKAN TANPA SEBARANG KERAGUAN.

KEISTIMEWAAN
* MENGANDUNGI PADUAN DARI EKSTRAK MUTIARA, EKSTRAK AKAR MANIS DAN VITAMIN B3 YANG TERBUKTI EFEKTIF MEMBUAT WAJAH TAMPAK LEBIH PUTIH, CERAH DAN BERSERI.
* DIPERKAYA DENGAN LANOLIN. BAHAN INI MERUPAKAN PELEMBAP YANG BERKHASIAT UNTUK MENJAGA KELEMBUTAN DAN KEHALUSAN KULIT, MENCEGAH IRITASI BAHKAN MAMPU MEMPERLAMBATKAN TERBENTUKNYA KEDUTAN DAN GARIS HALUS PADA WAJAH AKIBAT PENUAAN.
* DAPAT MELINDUNGI KULIT DARI BAHAYA SINAR MATAHARI. SINAR MATAHARI BOLEH MENYEBABKAN KEKERINGAN PADA KULIT DAN MENIMBULKAN BINTIK-BINTIK HITAM PADA WAJAH.


PANDUAN CARA PENGGUNAAN KRIM & SABUN


* Bersihkan muka dengan sabun sambil diurut perlahan-lahan selama 1 minit.
* Ulang langkah di atas sebanyak 3 kali pagi dan malam
 
* Selepas wajah dikeringkan, sapukan krim secara menyeluruh dan nipis.
* Ulangi cara pemakaian di atas 3 hingga 5 kali sehari setiap kali selepas mencuci muka (Hanya untuk peringkat awal)
* Bagi wajah yang bermasalah jeragat yang serius penggunaan krim digalakkan berulang kali walaupun tanpa dicuci lagi pada waktu siang (Berulang kali tapi nipis)
* Peringkat awal pemakaian kulit muka akan berasa sedikit perit dan gatal (Bagi sesetengah jenis kulit yang sensitif) teruskan pemakaian ini menandakan produk mula bertindakbalas untuk membuang sel-sel mati.

Selain sabun dan krim, NDZ mempunyai krim PERAWAT untuk jerawat dan alahan jika ada ketika menggunakan krim ini. NDZ juga mempunyai cream UV, TONER dan SCRUB untuk mengurangkan jeragat yg degil (dipakai 2 kali seminggu). 

Disyorkan menggunakan sabun dan krim sahaja pada permulaan penggunaannya.*


Set Sabun & Krim UV

HARGA
No. # Set sabun dan krim : RM65
UV Cream : RM45 

Krim Siang (Pink @ Kuning) : RM45
*Foundation (shimmer & bentuk compact, Pink @ Kuning) : RM55
Krim Perawatan : RM40
Sabun Papaya : RM17
*Sabun Mentimun : RM18

*Sabun Rumpai Laut : RM18
*Cleanser Aloevera (bentuk liquid) : RM45
Toner Aloevera :RM40Toner Zamzam : RM35
Scrub : RM35Sabun Scrub : RM20
Vitamin C Serum : RM65
Madu Aura : RM35
Set Sabun dan Krim + Toner = RM100

(* - produk baru)

CUBALAH!! ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYAHANYA DALAM MASA 2 MINGGU BAGI KULIT TERUK TERMASUK JUGA RESDUNG
UNTUK KULIT KUSAM HANYA 1 MINGGU


KHASIAT : dengan memakai rangkaian NDZ cosmetics secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.









Q & A : PENGGUNAAN PRODUK NDZ BAGI KULIT BERJERAWAT

1st case:
Qaidasponge berkata: Februari 6 3 salam.. saya tahu mengenai produk ini melalui kawan.. saya baru menggunakan sabun dan krim ini selama seminggu tapi wajah saya semakin bertambah jerawat..adakah ini menunjukkan saya tidak sesuai menggunakan produk ini? selain itu, saya ingin tahu adakah cara pemakaian sya betul. saya cuci muka pagi dan memakai krim shaja kemudian selepas zohor saya cuci muka dgn air biasa dan tidak memakai krim kemudian pd waktu magrib sya cuci muka dengan sabun dan memakai krim.. pada waktu malam kira2 kul 12.30am saya cuci muka dan memkai krim sekali lagi.adakah betul cara penggunaan sya.. terima kasih.. ...

Aerine141 berkata: Februari 7 aidasponge:
wslm..utk kulit jerawat dinasihatkan
 jgn pakai krim pemutih dulu pd permulaan pemakaian produk ni. Cuci muka dgn sabun lap kering, spray muka dgn toner..biarkan kering sendiri. Pastu pakai krim perawat..sapu pd jerawat je. Pd sebelah mlm pun wat mcm tu sehingga jerawat betul2 kering dan berkurangan baru bole pakai krim pemutih..bole baca kt sini gak:http://www.ndzcosmetic.com/forum/view-topiclist/forum-1-pertanyaan-produk

2nd case:
Qsafi berkata: Februari 15 sye bru guna produk ni 4 ari..dr ari ptama guna muke jd merah2, gelupas, bengkak n jerawat pun makin timbul..perit n kasar je kulit muka ni..nape kesannya teruk sgt ek??smpai bila kena tahan cmni???? ke sy kena stop pkai pkai produk ni?? bkn ape..nk tgk muke sndiri pun takut...xbrani kuar g mne2..malu la klu trs cmni...toloooooooooooooooooooooooooonggg la...nk wt cmne ni??

Aerine141 berkata: Februari 16 safi:
Sebenarnya kulit saudari ada alahan dan di
 syorkan memakai krim perawatan utk membantu bg mengurangkan jerawat atau mengurangkan bengkak. Bg kulit jenis ni di sarankan menggunakan sabun..cuci beberapa kali dan bilas dlm satu masa, lps tu spray toner dan sapu krim perawatan...jgn pakai krim uv whitening lu. Bila jerawat dh kering dan kulit dh ok baru bole pakai krim uv whitening di sebelah siang dan krim perawat di sebelah mlm....

3rd case:
Qnurul ezzati berkata: Januari 11 1 salam...mak saya da pakai produk ndz ny selama 1mnggu..tetapi berlaku pengelupasan kulit yg teruk dan berkedut disekeliling mata...

Aerine141 berkata: Januari 12 wslm nurul ezzati,
Jika berlaku penggelupasan yg teruk dinasihatkan berhenti dulu pakai uv whitening. Sapu krim perawat ke muka. Jika tiada krim perawat cuba sapu madu utk elakkan kekeringan yg melampau.

4th case:
Qjunainah berkata: Disember 15 5 assalamualaikum.............. syer nk tnyer,sye telh memakai sabun dn krim selame 1 mggu......muke syer menggelupas dn menjadi kemerah-merahn...Bolehkh sye tnyer nper ia terjadi dn bile akn berakhir????

Aerine141 berkata: Disember 16 Junainah: wslm. Pd permulaan pemakaian mmg mcm tu bg membuang semua kulit2 mati dan toksid yg terdpt di kulit muka akibat pemakaian produk yg terdahulu. Insyaallah dlm masa 2 minggu ia akn beransur2 kembali menjd normal.

5th case:
Qtrisha3108 berkata: Disember 23 sy telah mencuba sabun & whitening cream, tp jerawat still keluar.adakah sy perlu gunakan toner perawat jerawat?
Aerine141 berkata: Disember 23 trisha3108: Ye..saudari perlu menggunakan krim perawat utk mengelakan jerawat keluar lg..dan toner juga amat mebantu dlm proses penyingkiran jerawat.

6th case:
Qmazlinda berkata: Disember 23 produk ni sesuai utk semua jenis kulit ke???sy berminat untuk mencuba produk ni...tp kulit muka sy berjerawat....jd apa tg perlu sy guna??? cuma sabun dan uv whitening je ke??

Aerine141 berkata: Disember 23 mazlinda: Produk ni sesuai utk semua jenis kulit. Utk kulit yg berjerawat memerlukan tambahan krim perawat dan toner. Cuci muka dgn sabun, lap kering, kemudian spray muka dgn toner. Biarkan toner kering sendiri. Lps tu baru sapu krim uv whitening. Cuci muka 2-3 x sehari. Pd sebelah mlm disarankan sapu krim perawat pd jerawat je setelah muka di cuci dgn sabun dan spray toner ke muka..

7th case:
Qdina berkata: Ogos 24 sy pakai ndz baru 5 hari,tapi muke saye jadi merah,kering n mengelupas..bile ye kesan merah nie blh hilang?

Aerine141 berkata: Ogos 24 dina: paling cpt 2 minggu - sebulan....

Qdina berkata: Ogos 24 ooo...yeke...pas 2 yg kulit merah 2 nampak gelap skit,,risau gak,,die kmbali elok eak?

Aerine141 berkata: Ogos 24 dina: kulit tu akan gelupas secara perlahan2 setelah seminggu dgn cara basahkan muka dan gosok kulit muka perlahan2 dgn ujung jari. Nnti ada mcm daki akn kuar..itu ialah kulit ari yg dh mati.Insyaallah muka akn kembali cerah....
8th case:
Quu berkata: Ogos 3 lepas sy bca komen2 ni sy tertarik nk beli ndz ni...tp simptom y keluar byk jerawat 2 ambil ms brape lama ye nk hilang...

Aerine141 berkata: Ogos 3 Uu: simptom tersebut lbh kurang dlm 2 minggu...pengguna yg berjerawat dinasihatkan memakai krim perawat disebelah mlm utk merawat jerawat2 tu..

TESTIMONI 





 MEREKA SUDAH MENCUBANYA, ANDA BILER LAGIKKK?
 CARGASSS, SMS / WHATSAPP  ME NOW :
RUZA : +6 012-3352347 ( SG DELIVERY )
WANA : +6 012 702 6913
PENGHANTARAN POS SELURUH MALAYSIA
CASH ON DELIVERY SEKITAR JOHOR BAHRU & SINGAPORE
NAK BELI RETAIL, NAK JADIK AGENT @ DROPSHIPPER ? ATAUPON NK BORONG? XDER HALL.. SUMER BOLEY :)





No comments:

Post a Comment