Monday, April 7, 2014

Harga Terbaek Promo Royal Slim Lishou Magic (RSLM) & Royal Detox Platinum (RDP) - Delivery JB & SINGAPURA

ROYAL DETOX PLATINUM (RDP)



 

Assalamualaikum semua... Inilah produk terbaru iaitu Royal Detox Platinum(RDP) . Ianya boleh dikatakan 'adik beradik' kepada Royal Slim(RSLM) ..

 Fungsi Royal Detox Platinum(RDP) ialah mencuci atau dalam bahasa Inggeris ianya dipanggil detox . Royal Detox Platinum sesuai dan disyorkan untuk mereka yang mempunyai berat badan lebih 75kg . Ianya kerana Royal Detox Platinum(RDP) mencuci usus yang tersangkut dan tersumbat dengan sisa-sisa makanan . Ianya seperti sisa toksik yang tidak sepatutnye berada didalam tubuh badan kita sudah lama tidak dibuang keluar dari badan . Royal Detox Platinum(RDL) telah dipasarkan secara besar-besaran pada (14/02/2014 ) . Anda akan mendapat sebotol white collagen serum serta shaker secara percuma apabila anda membelinya satu set .

 

Fungsi :

  • Melawaskan Sistem Pembuangan
  • Menyingkirkan Sisa Toksik Di Dalam Badan
  • Mencuci Usus

Apabila kita minum Royal Detox Platinum ini segala Vitamin atau Nutrien yang kita ambil untuk kecantikan atau kesihatan akan mudah serap masuk ke dalam tubuh badan kita . Terutamanya apabila kita mengambil Produk Slimming bagi anda yang mempunyai masalah berat badan , proses penurunan berat badan dan pembakaran lemak akan berlaku secara CEPAT , PANTAS dan EFEKTIF ! 

Anda pasti jarang mendengar tentang DETOX inikan ? Pasti anda tertanya-tanye apa itu DETOX . Jadi disini saya ingin berkongsi sedikit ilmu pengetahuan saya dengan memberitahu anda ape itu sebenarya DETOX ?Kita sebagai manusia normal , setiap hari badan kita akan menyingkirkan toksin keluar dari tubuh badan kita melaui peluh , membuang air besar atau membuang air kecil . Pembuangan toksin dari badan adalah perlu bagi memastikan tubuh badan kita berfungsi secara normal .Adakah anda tahu dari mana datangnya toksin ?Toksin yang terhasil dalam badan kita ianya datang dari persekitaran kita atau dari dalam badan kita sendiri . Ianya masuk ke dalam tubuh badan kita melalui macam-macam cara seperti :• UDARA : Udara yang mengandungi asap, bahan kimia, racun dan bahan cemar lain disedut melalui rongga-rongga yang ada dan dibawa masuk ke dalam tubuh badan kita .• MAKANAN / MINUMAN : Makanan dan minuman yang tidak bersih atau dimasak mungkin mengandungi sisa racun , bahan kimia dan sebagainya , lalu kita memakannya .• UBATAN : Ubatan sintetik dan vaksin juga boleh menyebabkan toksin bertambah dalam tubuh badan kita .• MAKANAN TIDAK HADAM : Makanan yang tidak hadam dan tertinggal di dalam usus akan mengalami tindakbalas biokimia dan meracuni tubuh kita dari dalam .• DEHIDRASI dan MALNUTRISI : Kekurangan air dalam badan boleh menyebabkan tindakbalas enzim , sistem imuni dan saraf yang meracuni sistem manusia .

 

Tanda-tanda anda perlu menggunakan DETOX :

  •  Masalah penghadaman
  •  Sembelit
  •  Sakit kepala
  •  Jerawat
  •  Penuaan pra-matang
  •  Letih
  •  Berat badan berlebihan
  • Insomnia





 Kenapa Kita Memerlu Detox atau Mencuci Usus Kita ?

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin , lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar . Selepas dinding usus kita bersih , barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum . Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin atau supplemen supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum .


Usus adalah bahagian badan yang bertanggungjawab untuk menyerap khasiat daripada makanan dan memproseskan bakinya untuk membentuk bahan buangan untuk dibasmi atau dibuangkan . Usus manusia terdiri daripada usus besar dan usus kecil . Kesihatan badan berkait rapat dengan kebersihan kedua dua usus besar dan usus kecil ini .

Semasa proses penghadaman , sebahagian besar makanan yang kita makan akan membentuk bahan bendalir dalam saluran usus . Walaupun kebanyakan bahan ini akan dikeluarkan daripada badan melalui proses pembuangan yang normal , tetapi masih ada sebahagian daripadanya yang melekat di atas dinding usus yang kemudiannya menjadi plag .

Plag bendalir ini bukan sahaja menyekat proses pembuangan yang betul dan mencegah penyerapan khasiat yang sewajarnya , tetapi ia juga merupakan tempat pembiakan parasit dan patogen yang boleh mencemarkan darah dan limpa serta meracunkan sistem keseluruhan .

Apabila badan kita tidak mengeluarkan bahan buangan , toksin-toksin akan berkumpul di dalam usus dan mengakibatkan auto-intosifikasi ataupun penghasilan toksin sendiri . Ini juga akan menyebabkan saluran darah yang melapisi dinding usus menyerap toksin-toksin ini ke dalam aliran darah dan akhirnya mencemarkan semua organ badan .



Sebahagian tanda-tanda yang nyata gejala toksin-toksin ini adalah :
Cirit birit , masalah sembelit , keletihan , sakit kepala , mata menjadi kusam , kulit yang bermasalah , berbintik , sakit otot , masalah saraf , badan dan nafas berbau serta kelihatan murung .

Kelebihan Pembersihan Usus :
Pembersihan usus adalah proses penyahtoksifikasi badan yang utama . Ia adalah jalan pemulihan yang penting . Pembersihan usus yang sempurna adalah penting dan merupakan cara utama untuk mengembalikan badan kita ke tahap yang seimbang , kesihatan yang bertambah baik dan menambahkan tenaga . Justeru itu , ia juga membolehkan sistem badan yang lain untuk dibersihkan . Apabila anda membersihkan usus anda dan mengimbangkan semula bakteria yang baik dan buruk mempunyai penghasilan enzim yang mencukupi , serta makanan yang dimakan dan penghasilan vitamin dalaman adalah betul , makanan yang tidak ditoleransi akan diperbaiki atau hilang .

Dr. Bernard Jensen, Pd.D telah menekankan kepentingan usus yang sihat. Menurut beliau, "Setiap tisu dibekalkan dengan darah yang dibekalkan dari sistem usus. Apabila usus kita kotor, darah juga akan kotor. Oleh itu sistem usus mesti dipulihkan sebelum pemulihan bahagian badan yang lain boleh dilakukan.
  
Melalui kaedah pemakanan, anda dinasihatkan untuk :
Kurangkan memakan makanan pedas , berasid tinggi dan yang mengandungi fiber yang tinggi (fiber liat/kasar) .
Lebihkan memakan sayur-sayuran atau ulam-ulaman kampung seperti kacang botol , ulam raja , terung , daun salang , pegaga , petai (sikit-sikit) dan sebagainya (sayur yang lambat tumbuh) . Begitu juga dengan buah-buahan seperti tembikai , rambutan dan sebagainya .
Sayur-sayuran yang perlu dikurangkan pula ialah sayur-sayuran yang cepat tumbuh seperti bayam , cendawan (terutamanya cendawan yang tumbuh selepas hujan) dan sebagainya .
Bagi buah-buahan yang perlu dikurangkan pula ialah buah-buahan yang masam termasuklah cempedak , ciku , pisang dan sebagainya . Buah Seperti ciku mempunyai fiber yang kasar dan lama-kelamaan boleh menghakis usus manakala buah pisang dan betik pula cepat busuk dan tidak sesuai diambil berlebihan kerana ianya akan busuk didalam usus.
Perbanyakkan meminum air mineral dan sebagainya (saranan : 7 hingga 8 gelas sehari)

Selain daripada kaedah penjagaan pemakanan, pengambilan suplemen juga dapat membantu untuk melakukan proses detox .




 

Apabila kita minum Royal Detox Platinum ini segala Vitamin atau Nutrien yang kita ambil untuk kecantikan atau kesihatan akan mudah serap masuk ke dalam tubuh badan kita . Terutamanya apabila kita mengambil Produk Slimming atau pada masa kini produk slimming yang terkenal ialah Royal Slim(RSLM) bagi anda yang mempunyai masalah berat badan , proses penurunan berat badan dan pembakaran lemak akan berlaku secara CEPAT , PANTAS dan EFEKTIF ! 
Kita sebagai manusia normal , setiap hari badan kita akan menyingkirkan toksin keluar dari tubuh badan kita melaui peluh , membuang air besar atau membuang air kecil . Pembuangan toksin dari badan adalah perlu bagi memastikan tubuh badan kita berfungsi secara normal .


Boley kontek saya sekarang ( Ruza +6012 3352347 ) utk harga combo promo (RSLM & RDP) ...Set combo yang menjadi ' BEST SELLER ' pada masa kini .




UNTUK YANG SERIUS / TERDESAK NAK KURUS SAHAJA 

--->Royal Slim Lishuo Magic > RSLM
-  Minuman perisa epal hijau sebagai penggalak pembakaran lemak tanpa cirit birit .

--->Royal Detox Platinum > RDP
- Minuman kesihatan sedap utk mencuci segala kekotoran dia di dalam usus sekaligus menyah toksid dalam badan . Badan yg lemah lesu akan semakin bertenaga. Segala nutrien dan zat vitamin yg di minum akan mudah diserap dlm badan .

Cadangan bagi sesiapa yg ingin menurunkan berat badan :

-  minum RDP pada malam hari diikuti dengan RSLM siangnya sebelum sarapan.

Disini saya sertakan antara testimoni-testimoni yang telah mencuba produk Royal Detox Platinum(RDP) dan Royal Slim(RSLM) ini . Antara mereka juga terdapat beberapa orang artis tanah air kita yang telah menggunakan produk tersebut dan keberkesananya sungguh menakjubkan .



SITI SARAH RAISSUDDIN sudah cukup untuk  meyakinkan anda dengan keberkesanan produk kami .


SITI SARAH RAISSUDIN berjaya menggunankan ROYAL SLIM LISHUO MAGIC secara konsisten selama 6 bulan . Bulan pertama sudah nampak perbezaan yang sngat ketara pada dirinya .

Jika berat badan anda melebihi 75kg saya mengesyorkan anda menggunakan set COMBO yang kami tawarkan . ROYAL SLIM LISHUO MAGIC + ROYAL DETOX PLATINUM .



AZZA ELITE juga menggunakan produk ini untuk mengekalkan kelangsingan bentuk badannya . Ianya juga hasil daripada beliau menggunakan set combo ini .
ROYAL SLIM LISHUO MAGIC + ROYAL DETOX PLATINUM





Disini ada beberapa tips atau pantang larang yang Cik Bebeq nak sharing apabila mengambil produk ini . Tahukan anda ? Mengapa bila anda minum Royal Slim Lishuo Magicanda(RSLM) tidak dibenarkan minum minuman yg berkafein ? Kerana mengikut kajian pengambilan lebihan kafien boleh menganggu proses pencerahan dimana otot dibahagian berkenaan menjdi tegang.hal ini secara tidak langsung menjadikan proses pencernaan menjdi pelahan .

  •  PRODUK SLIMMING + FIRMING + ANTI AGING YANG MENJADI BEST SELLER DI MALAYSIA 
  • UNTUK YANG BENAR-BENAR MAHU CANTIK DAN KURUS AMAT SESUAI MENGGUNAKAN PRODUK INI 
  • DIJAMIN 100% BERKESAN 
  
KENAPA ANDA PERLU AMBIL RSLM ?

✔ Menjadi kenyang selama 8 jam

✔ Menjadikan waktu makan lebih teratur

✔ Sesuai utk yg mempunyai masalah berat badan yg serious (kesan yg cepat)

✔ Membuang toxin dlm badan 

✔ Mencantikkan struktur kulit

✔ Memperbaiki hormon

✔ Mengecutkan jerawat

✔ Memudarkan jeragat

✔ Memutihkan kulit

✔ Mengandungi COLLAGEN

✔ Boleh diambil oleh pengidap kencing manis & darah tinggi

✔ Sesuai utk Lelaki & Wanita

✔ KKM Approval

✔ TERBUKTI BERKESAN!

Segera dapatkan Royal Slim Lishou Magic !
















Antara testimoni yang telah berjaya menggunakan produk Royal Detox Platinum(RDL) dan Royal Slim Lishou Magic(RSLM)















                    

Ingin mengetahui dengan lebih lanjut atau berminat boleh whatsapp :




Wana : +6012-7026913

Ruza : +6012-3352347 (SINGAPORE DELIVERY)
***Untuk COD JB & SINGAPORE, sila contact RUZA.








No comments:

Post a Comment